Accepterad Klywarn | Ansökan till Staff [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Klywarn

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
250
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Ditt discordnamn: Klyvarnxz

Ange ditt födelsedatum 13 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? Varför just jag ska bli staff är för att jag nu känner att jag har varit på denna server i ett bra tag och RPat & känner nu att jag vill komma tillbaka som staff efter en paus ifrån staff och spel. Jag har som sagt spelat i alla olika förhållanden här därför skulle jag säga att jag har bra koll på hur RPn ser ut idag.
Jag har somsagt varit staff innan i 3 månader men pga lite tid och annat så tog ni ett beslut att jag inte ska vara staff längre, det var ett bra val och nu är jag tillbaka igen fast har ännu mer att ge!
Lite om mig själv:
Jag är en väldigt glad och skämtsam grabb men när det kommer till det allvarligare är jag hård och rak på sak.
Jag har mycket tid att ägna åt Staff-arbetet nu då jag inte har lika mycket skola.
Jag är som sagt väldigt mogen för min ålder (15). På fritiden så spelar jag fotboll och håller på med moppen eller Audin, om jag inte gör det så hänger jag med kompisar eller gymmar, men jag är inne på Unive varje dag.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Ja asså ett stort problem på servern tycker jagh är den allmänna rpn litegrann... det finns vissa personer som har otroligt bra rp och verkligen försöker, medans det finns vissa som bara skiter i allt. dom personerna vill jag få bort. även så vill jag få till så att väntetiden är minimal i don vilket jag märkt lite att det varit låg aktivitet där nu. jag vill få tillbaka det flyt jag och vi andra donansvariga hade tidigare, man behövde max vänta 5 min för att bli indragen. det va så 24h om dygnet nästan.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Hur jag ska göra är att jag vill komma in i don teamet och tagga till alla så att vi får den aktivitet som va innan bland don ansvariga. det jag tror vissa staffs inte gör är att även om det inte är någon i don väntrummet så kan man ändå sitta där och göra så mycket annat. för jag har sett att dom flesta av dom börjar rpa så fort det inte är nån i don rum. absolut ska man få göra det men inte alltid... man kan tex specca medans, man kan städa upp i forumet exc.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Ja genom att man pratar tydligt, men även med vänlig ton. man ska vara tydlig i allt man gör och säger så att kunden eller spelaren inte missuppfattar allting. allt ska dokumenteras och inget får missas.
För mig är det A & O att agera professionellt, dels för att detta är ett företag och då ska alla behandlas med respekt. jag vill somsagt rikta in mig på don sidan och där är det väldigt viktigt att agera professionellt då det handlar om ekonomi. alltså ska man vara tydlig i det man säger och visa noga så det inte missuppfattas, även ska man vara framåt och försöka sälja så mycket som möjligt, men det ska vara efter reglerna, alltså vara hård i att inte ta in för op bil, vapen.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Måndag: 19:00-23:00
Tisdag: 16:00-23:00
Onsdag: 19:00-23:00
Torsdag: 16:00-23:00
Fredag: 16:00-04:00
Lördag: 12:00-04:00
Söndag: 12:00-24:00
Träning 5 dgr i veckan.
plugg tar inte så mycket av min tid då det mesta görs i skolan

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive sedan slutet på 2021 då jag var icke medlem, jag blev medlem i början på januari.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag var staff tidigare i år och var Donansvarig hela den tiden. det varade i ca 3 månader

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag hade klarat av allt men det ända är jobb som jag inte har koll på så mycket då jag nästan bara varit krim under min tid men jag är väldigt lättlärd så det är inga problem!

Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka