Nekad KleckeN | Ban Överklagan (waguchampangemode)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KleckeN

Icke Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
167
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/KleckeeN/

Ditt Hex-ID: 1100001157f1911

Vad är din discord tagg? KleckeeN#4280

Vem var det som bannade dig? wagu och Doughen

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dem uppfattade de som "Grovt Förtal" Men allt stämde i det jag skrev. Finns bevis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Fick tagg o blev skickad utan att få förklara elle nått.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig. Finns bevis på att den e felaktig. Alla påståenden jag stämmer och det finns bevis.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Felaktig, jag skickade ut en punktlista med saker som vible gör fel, OCH ALLT DET DÄR STÄMMER, staffsen säger att de är "Grovt Förtal" vilket absolut inte stämmer eftersom att allt i den där listan faktiskt stämmer och har hänt. Bannen ingame säger Inkompetent och dc säger "Groft förtal"

Det Wagu sen sa var Grovt Förtal var att jag skrivit att "han addar 12-14 åringar för att utrycka sig sexuellt", 1. det finns bevis och det stämmer. ALltså är det inte grovt förtal. 2. Tror tillochmed 320 vet om att vible gör detta. Har skickat bevis men inget händer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Gjorde inget fel. Kanske var onödigt med listan men det var inget fel i det som resulterar i ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nae

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yep yep

Senast ändrad:
Inte?, har skickat massa till dig i pm? + så tror jag Det vart sup samtal om detta och att 320 och limpis redan vet om det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka