Accepterad Kiwi_ | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kiwi_

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198267749008/

Vad är ditt namn i verkligheten? Staffan

Vad är ditt discord namn? Kiwi_#9929

Vad är ditt födelsedatum? 27 Januari 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer va en glad invånare, mc-intresserad.

Kommer vara en kille/man som kommer från Karlsborg och K3 till stor stan. Kommer va lite blyg i början men lär sig mer och mer och tar för sig mer och mer. Inte så mycket för kriminella saker. Ex militär sjukvårdare

Han kommer vara omtänksam, tänka på andra inan sig själv.
Ex militär sjukvårdare så halv god vapen kunskap, Kunskap inom framförande av stora och tunga fordon och fordon med explosiva och lättantändliga vätskor och material.

Han är 25 år gammal, 1,90 lång, lagom tränad, singel, straight, snäll som en nallebjörn,

Inte mycket som tyder på att han har tjänstgjort utomlands, men han har varit utomlands och tjänstgjort.

Min karaktär kommer va hjälpsam och vilja hjälpa andra, pratsam.

Han känner att karlsborg har blivit en för liten stad för honom och han vill testa storstadslivet, gick fordon på gymnasiet.

I hans hjärta är de tre saker som finns bilar, hjälpsamhet och snällhet.

Han heter Morgan Larsson men kallas oftas för Larsson.

Morgan drömbil är en dodge ram.

När Morgan Larsson va liten så va han den snälla och halv populära killen, många vänner, ingen F boy, men hade en del brudar.

sjukvårdare eller polisen

Han gick samhällslinjen med en inriktning inom kriminologi .

Detta är grunden till min karaktär kan förekomma att jag byter namn

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Därför jag är en grabb på 18 år som vill skapa bra rp och scenarion för folk och mig själv, vill lira på en server med mycket folk och se hur de är för kommer ifrån en server med 64 och 128 slot så vill testa hur de är på en server där de mer än 100 inne typ hela tiden och se hur de är när de är mycket folk över allt och ingen stans

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Såg några tik toks och dom servernar jag har kör på tidigare är på väg utför och jag känner att jag vill spela på en seriös server med mycket folk och bra Community

Hur hittade du Unive? Tik tok någon streamer la ut en massa

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att spela så seriöst som mjöligt och spela för att ha kul inte spela för att ha makt och pengar

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål att uppnå på Unive är att antingen fortsätta min karriär som polis eller testa på nya jobb inom blåljus familjen som jag inte har kunnat testa för dom har inte funnits på andra serverar och de är de jag tycker är lockande med Unive

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja om min ansökan blir godkänd lär jag minska ner på de och mer och mer bara köra här

Tillbaka