Accepterad madzen | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
50
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Vad är ditt discord namn? madzen121

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jesper Larsson, 25 år gammal, född år 2000

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Han är väldigt busig och rolig och han tar allting seriöst när det gäller viktiga saker.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jesper Larsson är en kille som bor i Stockholm. Han vaknar till liv och trivs verkligen bäst när han får vara ute i naturen. Han älskar att umgås med sina vänner och de hittar på allt möjligt när de är ute. Det kan vara spontana äventyr, eller så kan de välja att ta en lugn fika i parken eller gå en lång promenad genom stadens gator eller de vackra naturplatserna där de kan koppla av. Jesper har också en hund. Han gillar att ta det på sina utflykter, och de spenderar mycket tid tillsammans. Oavsett om de går på promenader, leker eller bara njuter av naturens tystnad ser han verkligen fram emot den tiden.Jesper är en social individ. Han uppskattar att hjälpa samhällen att bygga arbetsplatser där en öppen och ärlig diskussion skapar bra energier. Han tror att han kan vara pålitlig och hjälpsam och befinner sig på högt humör när alla deltar, och deras samvaro kan utveckla roliga och minnesvärda stunder. Jesper älskar också att testa nya saker och utvecklas tillsammans med andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriöst rp, bra samarbete och respekt mot andra spelare. Jag försöker alltid hålla rp’t realistiskt och bidra till bra stämning på servern. Jag är bra på att lyssna, ta ansvar och hålla mig lugn i stressiga situationer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att alla ska ha det roligt i scenariot o man kan inte vinna för en själv utan man måste låta motparten ha en chans annars blir det inget roligt i scenariot överhuvudtaget.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja men kommer inte ihåg direkt det var så länge sedan men då jag inte försöker bryta mot några regler så rpn ska bli så bra som möjligt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm om du dödar ngn utan anledning/scenario typ som att skjuta en polis för ingenting . vdm du använder din bil som ett vapen. fear rp de är att du inte är rädd om ditt liv tex om någon ricktar ett vapen mot dig och du inte blir rädd. powergaming t.e.x ramlar från långt upp men fortsätter gå utan att rpa skadorna.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka