Accepterad kingkong_ | Medlem ansökning [Swifty]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kingkong_

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Söhren olsson

Vad är ditt discord namn? Fervz

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sven Göransson och är 23 år gammal. Sven föddes den 19 april 2000 och har hade en bra uppväxt, han föddes utanför Malmö i en fin och rik kommun. Sven var väldigt smart och han hade många kompisar när han gick i högstadiet. Han fick bra resultat i grund skolan och kom då in på ett bra gymnasium i Malmö. Ett år senare i gymnasiumet så fick han lite nya kompisar i Malmö, dem nya kompisarna höll på med skit och då började Sven också med det. Dem snodde cyklar och dem förstörde även saker. Sven började även skolka från skolan för att vara med kompisar. Senare på året så började hanns kompisar råna folk på kvällarna och det gjorde att Sven också började göra det, en kväll så kom det fram poliser och arristerade Sven. Han fick ett grovt skadestånd för det här och hanns föräldrar var inte glada. Hanns föräldrar sa till han att skulle skärpa till sig och att det inte ska hända igen, om det hände igen så skulle dem skicka iväg han. Sven lärde sig av det och han slutade med all skit och han började få ordning på sitt liv igen. Efter gymnasiumet så började han studera till ekonom och när han blev klar med utbildningen så fick han ett bra jobb. Nu är hanns dröm att spara ihop pengar till sin drömbil rs6a.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med lite mer ordning på servern och se till så att alla sjöter sig. Jag kommer göra så att alla på servern får en rolig upplevelse. Jag kan hålla en bra ton och vara trevlig mot alla och göra så att alla på servern får en rolig upplevelse. Jag hoppas att jag kan hjälpa alla på servern och göra det så realistiskt så möjligt. Om jag skulle se att någon gör något fel så kommer jag rapportera in det till staffs.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att ibland så förlora man scenarion, precis som i verkligheten, att ibland går det dåligt. Man ska inte spela bara för sin egen underhållning, utan man ska komma ihåg att motparten också ska få ha en chans att ha roliga scenarion. Därför ska man ej abusea osv, utan man ska följa reglerna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har förstått alla regler på unive. En viktig regel är t.ex Copbait och det innebär att man medvetet försöker få polisens uppmärksamhet. T.ex att man kör efter dem och kör runt dem för att få dem efter sig

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat ett år innan på unive

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka