Nekad Vilgotz | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vilgotz

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? vilgot

Vad är ditt discord namn? vigge._

Vad är ditt födelsedatum? 3 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sven larsson han är 22 år och är från solna vilket är en förort till Stockholm. Sedan barnsben har alltid sven haft mycket spring i benen och det gjorde till att han blev den "stökiga" killen i klassen men det spelade ingen roll för honom eftersom att han hade en omtänksam familj. I familjen finns pappa Björn som även han är stort Aik fan och det är därifrån hans kärlek till den allmänna idrotts klubben kommer ifrån. Mamma cissie är en kärleksfull mamma som alltid har brytt sig om Sven och hjälpt han i sin uppväxt. Sven har även två bröder vi namn Frank och Damian som även dom två är supporters till Aik.Det Sven och hans bröder sysslar med på sin fritid är att spela fotboll, tv spel samt gå på Aik matcher. När Sven är 18 år är han tillräckligt gammal för att börja gå på Aik matcher själv med sina polare samt bröder, detta leder till att Sven blir involverad i det våldsamma kretsarna i supporter kulturen. Sven har kompisar som är med i Firman boys och han blir inspirerad att gå med och hans kompisar berättar om alla historier om när dom har slagsmål mot wisemen vilket han gillar och tycker om efter en tid så är Sven med i Firman boys och det är dags för att möta gbg på friends arena vilket är ett hett möte sedan länge. Matchen slutar 3-0 Aik och efter slutsignal berättar hans kompisar att det är dags för fight mot wisemen, Sven är redo han har tränat och förberett sig för detta i månader. Sven och Firman går mot en park där dom har bestämt 15v15 mot wisemen, Sven är maskerad och börjar få syn på wisemen alla börjar springa mot varandra och slås hejt och vilt. Sven tar en grabb och sänker han när han efteråt får ner honom på backen kommer en annan göteborgare och försöker få ner Sven men Sven står imot och får till slut efter många knytnävar har flygigt ner honom men då hör Sven det man inte vill höra "polis lägg er ner" det är någon som har ringt snuten på dom. Sven försöker fly från platsen men eftersom att han har varit i slagsmål är kraften i benen knapp och Sven blir ner tacklad och gripen, Sven blir till slut dömd till 1 år i fängelse för misshandel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en rolig och seriös rp som bygger på skratt och glädje, Jag vill alltid visa min bästa rp sida och föregå med ett gott exempel hur rp ska skötas och hur man har en hög social rp nivå. I min rp ska alla få delta och ha roligt tillsammans och det vad min rp innebär.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för att båda ska ha roligt i scenario och inte bara spela för att vinna och få pengar osv det ingår i powergaming:2 spelar bara för makt o pengar

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? powergaming: innebär att man inte rpar på skador efter en bil krock till exempel Rdm: random death match innebär att man dödar någon utan anledning Vdm: när man använder sitt fordon som ett vapen metagaming: det är när man tex sitter i discord under rpn och pratar ooc för att tex vinna ett scenario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, jag har tidigare spelat på unive samt andra servers

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har just nu en aktiv temporär ban.

Du får ansöka när din ban gått ut. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka