Accepterad Janne_132 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Janne_132

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Söhren olsson

Vad är ditt discord namn? Fervz

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2007

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Sven johansson och sven johansson är uppväxt i göteborg och har alltid haft ett stort intresse för bilar. När Sven var 10 år så dog hanns mamma i en bilolycka och Sven blev såklart väldigt ledsen av detta och han började bli deprimerad av detta och började även skolka från skolan i perioder. Men när han hade kommit tillbaka till skolan så började folk mobba han för att hanns mamma var död, sven blev väldigt arg och kunde även bli våldsam mot dessa mobbare. En skoldag så var de en kille som sa något taskigt om hanns mamma och då slog Sven ner han och hanns pappa kom även dit och slog ner honom. Senare så blev Svens pappa kallad till rätten men valde att fly till danmark istället för att han visste att han skulle behöva betala skadestånd till han. I 2 år så bodde Sven och hanns pappa i danmark och var gömda och sven gick inte i skolan under dessa år, när han inte fick gå i skolan så hjälpte han sin pappa med att jobba på ett olagligt lager i danmark där dem tjänade bra. Efter dessa år så flyttade dem till Spanien och Sven började jobba på en bilfirma och började också att tjäna pengar som sin pappa. Hanns mål är nu att han ska få köpa sin drömbil som är en lambo urus och även att köpa en fin bil din sin pappa någon gång.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en rolig rp och skapa många roliga scenarion på servern. Jag kommer vara snäll mot alla och kommer följa regelerna som finns på servern. Skulle jag se någon göra ett regelbrott på servern så kommer jag självklart att raportera det till staffs. Jag hoppas att jag kan hjälpa alla på servern och göra det så realistiskt så möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att ibland så "förlorar" man scenarion, precis som i verkligheten, att ibland går det dåligt. Man ska inte spela bara för sin egen rp och att det alltid går bra för mig. Man ska ge dem andra i scenariot en chans också så att inte du vinner varenda scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har förstått alla regler på unive. En viktig regel är t.ex Copbait och det innebär att man medvetet försöker få polisens uppmärksamhet. T.ex att man kör efter dem och kör runt dem för att få dem efter sig Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat ett år innan på unive

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat ett år innan på unive

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka