Nekad King | Ansök till whitelist ansvarig [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

King

Icke Medlem
Meddelanden
483
Reaction score
17
Användarnamn: King

Vad är ditt namn i verkligheten? william

Hur gammal är du? 17 år

Vad heter du på discord? [YG-vice]K1nG#8425

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? jag är inne på forumet jävligt mycket för att jag har inget att göra så brukar alltid kolla det är roligt att läsa och hjälpa folk jag kommer va inne flera timmar jag kommer alltid va aktiv att kunna läsa folks wh ansökningar och kunna ta intejuver

Hur aktiv är du i discorden? är alltid aktiv har 2 skärmar plus har jag min skol dator och min mobil så är alltid aktiv så det kommer aldrig va några problem jag är inne på disc flera timmar kanske 10 timmar är jag aktiv men det är mer på helgerna jag skulle passa perfekt för jag är alltid aktiv och det går alltid att få kontakt med mig för spelar hela tiden. för slutar tidigt nästan varje dag så är inne flera timmar varje dag.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? för att hjälpa folk in i staden att kunna komma längre in i att RPa för jag har märkt hur många som vill bli wh så jag tänker att jag är en aktiv person som kan hjälpa väldigt många jag vill hjälpa folket till 100% jag kommer alltid försöka hjälpa servern mer en allt för jag vill kunna göra allt för personerna som vill bli wh och för jag är aktiv och skulle gå in 100% för jobbet.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? för jag är en aktiv person som alltid är inne man kan alltid få tag i mig och jag läser forumet väldigt mycket så jag skulle va perfekt till jobbet för jag är aktiv och skön person men vi får se hur det går men jag har mycket respekt för personer om dom har det för mig

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej det gör jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka