kinesen | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kinesen

Icke Medlem
Meddelanden
645
Reaction score
41
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad heter du på discord? Kinesen#4406

Ange ditt födelsedatum 9 September 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 14:00-21:00, paus 17-18.
Tisdag:14:00-21:00, paus vid 17:30-19:30 pga träning.
Onsdag: 15:00-21:00, paus vid 17:00-18:00
Torsdag: 14:00-21:00, paus vid 16:30-18:30, pga träning
Fredag: 14:00-04:00, paus vid 19:00-21:00, pga av andra aktiviteter.
Lördag: 09:30-04:00, paus vid 19:00-21:00 pga andra aktiviteter.
Söndag 09:00-21:00, paus vid 15:00-17:00 pga andra aktiviteter.

Så cirka 50 timmar i veckan.
Kommer bli mycket mer nu på sommarlovet.

Berätta om dig själv Jag är en snäll kille, vill ofta hjälpa mycket folk spelar oftast inte så stor roll vad det handlar om. Jag tränar fotboll två gånger i veckan och bor i en liten by utanfö malmö,skåne. Jag är samt en kille som har väldigt lätt att prata med människor spelar ingen roll om de är otrevliga eller inte då jag alltid försöker hjälpa folk och undvika konflikter. Jag är 14 år gammal och fyller 15 den 9 september, har 1 mamma och pappa och 2 yngre bröder. På min fritid brukar jag spela fotboll, vara med kompisar eller med familj, framförallt spenderar jag väldigt mycket tid på just Unive och det är just därför jag vill ansöka till support då jag känner att jag har det som krävs. Samt vill jag bara hjälpa Unive att växa som community och underlätta för folk, få bort allt lalande.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle framför allt försöka förbättra Unive rp på alla sätt jag kan samt discord, jag skulle hjälpa folk konstant(när jag är inne) med vilka ärenden de har. Jag kommer försöka rensa servern på lallare så mycket det går, men samt hålla en bra ton och förklara varför jag bannade/kickade om det skulle vara fallet. Jag hade samt försökt att se till att vi får så hög rp nivå som möjligt på servern då, det är det som är mitt huvudmål som support, samt hjälpa folk. Jag hade varit väldigt aktiv och oftast vara inne på forumet och ta hand om ärenden där under skoltid så mycket jag kan. Jag kommer alltid att prioritera staff arbete framför allt annat då det är det jag brinner för. Jag komme se till att alla har det bra på servern och discord community. Jag vill som sagt bara underlätta allmänt för servern och för communityt kort sagt. Jag kan samt ta hårda beslut om det skulle vara nödvändigt.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive sen i somras skulle jag tro och har utvecklats enorm inom både rp mässigt och som person. Känner att jag har spelat här länge och känner att jag vill ta det till en annan nivå (support).

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag vill bli support just på Unive då jag har varit i communityn ett tag nu och känner att jag vill ta det till nästa steg då jag verkligen brinner för Unive och dess community. Sam att det finns så mogna, roliga och trevliga folk här, speciellt bland supporten. Jag känner då att jag vill bli en del av unive på det sättet, samt hjälpa Unive att växa och få det till en högre rp nivå. Jag märker samt att det sällan är folk inne på morgonen vilket jag alltid kommer vara specielt nu på sommarlovet då jag går upp tidigt och börjar med supportärenden direkt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? För att jag är en väldigt trevlig person, förstående, respektfull men kan även ta hårda beslut när det gäller. Jag skulle bidragit till mindre lall på servern samt att servern ska kunna utveckla dess rp. Jag har samt väldigt lätt för mig att prata med folk vilket gör det lätt för mig att ta supportärenden snabbt och enkelt men väl utfört. Jag kommer samt lägga ner svett och tårar i Unive då jag känner att det är detta jag vill hålla på med. Alltså hjälpa er utveckla servern och dess rp, samt bara hjälpa folk att utveckla deras rp så att vi tillsammans kan göra Unive community en bättre plats än vad den redan är. Jag kommer alltid prioritera staff arbete tex ifall någon behöver hjälp så kommer jag prioritera det framför att tex gå ut med vänner.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit staff/admin på min kompis server innan, samt så är jag wl ansvarig i nu läget vilket är kul och man lär känna folk och kommunicer med folk på ett annat sätt. Men jag har lite erfarenheter skulle jag säga, specielt att prata med folk och lösa problem. Men jag är mer än glad att lära mig mer på vägen.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har relativt goda då jag har varit servervakt och kan de mesta alla utan till här kommer några av de jag kan, jag kommer såklart att lära mig fler också.

/noclip (för att flyga runt onsynlig)
/bring (för att tpa någon till där du är)
/sqlban history (för att kolla någons ban historik)
/kick (för att sparka en spelare)
/freeze (för att frysa en person)
/sql unban (för att unbanna någon)
/spec (för att spectata någon)
/svban (för att banna någon)
/revive ID (för att återuppliva någon)
/goto (gå till id) ID
/dv (tar bort ett fordon)
/sqlban offline (när man offline bannar någon)
/setjob ID (för att ge id ett jobb, som exempelvis vianor anställd)
/tpm (du teleporterar dig till din marker på mappen)
/sc (man skriver i support chatten)
/sqlunban (unbannar någon)

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Yes jag anpassar mig väldigt snabbt, spelar ingen roll vad det är. Ge mig 1-2 dagar så kommer att kunna systemet ut och in. Har samt väldigt lätt att lära mig saker ifall det skulle vara något nytt som jag skulle behöva lära mig.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon annan, har spelat på Unive de senaste månaderna(förra sommaren).

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Typ jag har 2 skärmar vilket betyder att jag kommer snabbt kunna ta support ärenden om jag tex noclipar på en skärm, sen hoppar någon support så ser jag det snabbt på min andra skärm och kommer att ta hand om ärendet så snabbt som möjligt. Jag kommer samt att kunna fortsätta jobba som WL ansvarig om jag får staff/support då det känns kul.

Senast ändrad:
+Rep, bra ansökan samt väldigt aktiv som WL-Ansvarig och skulle då passa bra som aktiv support!

+rep till denna grabb! Gör ett skit bra jobb inom WL,jag vet att denna grabb skulle ha passat bra som support!
Stort lycka till!
Discord:Volle#5666
Snabb i pm

Senast ändrad:
Tycker att folk som är O-Whitelistade borde tänka på att skriva en whitelistansökan istället för att sprida negativ energi på andras ansökan.
Jag är whitelistad så förstår inte vad du snackar om. Jag skrev kritik.

+rep riktigt bra skrivit, bra jobb som server vakt och WL-asnvarig
Tror att grabben passar som support

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka