Inaktuell Lynx | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lynx

Icke Medlem
Meddelanden
891
Reaction score
32
Vad är ditt namn i verkligheten? Blend

Vad heter du på discord? thereallynx2024

Ange ditt födelsedatum 11 Januari 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som får mig ansöka till "MA" är att jag vill ta intervjuer och vill även vara visa mer aktivitet inom ansökningarna. Eftersom när jag ansökte till medlem här på unive då så tog det nästan 1 dag innan den blev läst och jag vill vara mer aktiv på forumet och i intervjuerna därför väljer jag just ansöka till "MA". Sen en annan andledning till varför jag ansöker till "MA" är för jag känner att jag vill finnas där för medlemmar som har någon fråga så dem kan fråga mig istället för att fråga en staff hela tiden utan då finns jag där för att fråga😀. Sen vill jag även hjälpa folk med regler ifall dem inte kan de och det är typ det som får mig ansöka till "MA".

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jo för att jag kommer vara aktiv, samt kommer inte vara rädd för att säga ifall personen är nekad som många kan vara utan kommer gå rakt på sak. Men har även goda erfarenheter inom detta område och tycker själv jag har väldigt bra kunskaper och kommer inte göra fel så därför tycker jag ni bör välja mig som "MA". Kommer även ha mycket tid med intervjuer och ansökningar samt aktivitet som "MA". Samt har jag varit det innan.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Du skall alltid ha respekt mot dem och visa dem glädje när dem tar sin intervju så dem inte tänker vad är detta för en kaxig grabb så dryg. Så därför skall du alltid visa dem respekt och glädje samt vara positiv när du tar en intervju eller kollar en ansökan.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag vill ta in folk som inte lallar osv så det är det och de som förtjännar att vara medlem och inte dem som svarar fel på alla frågor det kommer bara leda till dålig rp och att folk bara rpar för makt det är det jag vill hindra med mina intervjuer ifall jag nu blir MA då kommer mindre lallare komma in på unive och blir seriösare rp Kommer ställa ett högt krav på MA medlemmarna inga lallare heller för vad jag märkt nu är det riktigt många lallare

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Du skall svara rätt på alla grund regler du ska även kunna förklara din karaktär på ett bra sätt och så ska du kunna ha hög rp ingame för att vara medlem Det är det som är mitt viktigtaste krav på hela intervjun osv

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att du skall hjälpa medlemamr när de väll behöver hjälp och göra så folk beter sig i chatten ifal EX: någon skriver något olämpligt då kan du alltid säga till dem

Hur ser din aktivitetet ut? Lov: Måndag 09:00 till 05:00 Tisdag 09:00 till 05:00 Onsdag 09:00 till 05:00 Torsdag 09:00 till 05:00 Fredag 09:00 till 05:00 Lördag 09:00 till 05:00 Söndag 09:00 till 02:30 Skolveckor: Måndag 14:30 till 01:30 Tisdag 14:30 till 01:30 Onsdag 14:30 till 01:30 Torsdag 14:30 till 01:30 Fredag 14:30 till 01:30 Helger: Lördag: 09:00 till 01:00 Söndag 08:30 till 00:00 och sen brukar jag sitta vid datorn hela tiden och kolla ansökningar och ta itervjuer

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ne

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka