Nekad Kevin323 | Åtgärd Överklagan [Redbull]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin323

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Åtgärds-referens
ID: 1567 — Normal (8p)
Typ: FearRP (§ 4.1d), Mild Sunt Förnuft (§ 4.1j)
Anledning: inkompetent
Personal: Gargantua
Datum: 2026-04-10
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag fick larm om att det såldes droger och då kommer jag till platsen med 1 h1a och jag kommer till platsen jag ser inget vid mappen eftersom det är buggad med textuernerna och såg inga gärningsmän såg bara 1 h1a som var parkerad senare så säger min kollega att vi blir skjuta då blir jag chokade för jag ser ingen person som riktar eller skjuter senare så skjuter min kollega på gärningsmännen och efter så grep Mark enheterna resterande gärningsmännen sen blir jag indragen till support och blir anklagad för ferrrp samt mild suntför nuft och jag tänker om våran h1a är skottsäker hur är det fearrp för vad är det jag ska vänja mitt liv för om h1a är skottsäker samt att hur är det sund för nuft om jag flyger 1 h1a runt gm tydligen skjuter som är skottsäker senare så säger staffen till mig att det var vi som började skjuta när man ser på klippsen att det var gärningsmännen som började skjuta och jag tycker det är helt sjukt att få poäng för att detta och jag försökte förklara från min sida om hur och varför åtgärder ska tas när och jag tycker det helt sjukt att åtgärder tas för att man gör sitt jobb som polis samt vill förtydliga att staffsen va väldig otrevliga och vägrar lyssna på min sida samt så använder en av staffsen som var med på scenariot hade toggelnamn och toggelid men det iggar staff det.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Den staffen som tog åtgärder på mig har en dåligt bakgrund mot mig eftersom innan han bliv staff så hade vi problem hela tiden med polisen och sjukvården eftersom han lallade väldigt mycket och jag har sagt emot han och då tycker jag så det är väldigt oanpassad att han tar åtgärder på mig för att han vill.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej men detta med staffen som har toggelid samt toggelnamn har jag på

OBS:

Vill inte att gargantua5276 ska ta denna överklagan

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka