Accepterad Kevin1786 | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Orsk

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199029662268/

Ditt Hex-ID: 11000013fbdb23c

Vad är din discord tagg? orsk.1

Vem var det som bannade dig? william07

Bild på banmeddelande: wewew.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag avlossade skott på en motorväg under en skottlossning som hade pågott ganska länge, jag visste att det var fel men jag tänkte eftersom att skottlossningen påbörjades vid en bensinmack och sen att han senare råkar befinna sig på en väg ej skulle stoppa skottlossningen men jag ser nu i efterhand att även fast att skottlossninegn ej börja på motorvägen så skulle jag ha väntat på att han åkte där ifrån.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min vän stod och prata med en svart bil och sen så sa killen att han skulle knulla oss o öppna oss och så hoppa han ut och rikta sen åkta han fram lite och då tog jag väånster till bakom en bensinmack och skjöt hans däck sen så försvann han i nån minut och så stötte vi på hjonom igen och då så börjades de skjuta återigen och efter vi hade skjutit på en sandplan så åkte han ut motorvägen och då begick jag mitt regelbrott som jag ångrar väldigt mycket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. inte felaktigt det var ett dumt beslut av mig att hoppa ur bilen på en motorväg o skjuta han, jag ångrar mig och kommer inte göra om det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. många tidigare banns men jag har bättrat mig, innan denna ban så hade jag ej fått en ban på 1 månad och 20 dagar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle väntat till att han åkt av motorvägen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

har vart bannad i 5 dagar nu och känner att det är en rätt så rimlig tid för denna ban eftersom att jag nu förstått mitt misstag och ej kommer att göra om det igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka