Nekad Kevin1786 | Ban Överklagan [Ankan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Orsk

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199029662268/

Ditt Hex-ID: 11000013fbdb23c

Vad är din discord tagg? orsk.1

Vem var det som bannade dig? 9ankan

Bild på banmeddelande: bk.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? kan ej komma in på fivem just nu men den är 13 dagar 59 min jag kan skicka den i pm sen imorgon när ja vaknar om ni behöver den, för att en person riktade på mig och då trodde jag att han menade att jag skulle åka iväg och när ja börtja åka iväg så sa han nej nej o då var jag 2 meter bort typ redan och hade lite fart så då så fåortsatte jag att köra vidare sen när ja såg att han var efter mig så hoppade jag ut och skjöt 2 skott mot han i hopp om att döda han men jag tog ej skottscenariot vidare till de och körde istället iväg. Jag har nu fått reda på att man ej får skjuta ur treygghansa bilen och andra tjänste bilar vilket låter väldigt rimligt och jag förståre ej hur jag inte kom att tänka att det skulle vara lite konstigt av mig jag kommer inte göra om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade åkt runt med min vän jens och wille och bara pratat med folk och sen så gick deras bil sönder så då sprang jag till trygghansa och tog ut en ny för att hämta dom vid pizzerian i grovestreet men jag fann inte dom och då skulle jag åka tilbaka men sen så kom det någon och tuta i sin bil utan däck och trodde han skulle fråga om lagning eller något vilket jag hade kunnat göra eftersom ja hade reperationskit men han börjar ist kasta ur sig fula ord och hetsa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var inte felaktig det var mitt fel, hörde dock ingenting om att han ville att jag skulle stanna när han riktade och antog därav när han rikta att jag skulle åka från platsen men ja skulle istället gjort så att jag stannat och pratat istället.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Många tidigare banns men ja har tagit lärdom av dom och ska inte göra opm de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle för det första inte haft ett vapen på mig i en arbetsbil då man ändå inte får göra något kriminellt i den och skulle inte kört därifrån fast jag ej hörde något om att stanna för ens ja hade åkt iväg

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Okej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka