Accepterad Kevin1786 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Orsk

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199029662268/

Ditt Hex-ID: 11000013fbdb23c

Vad är din discord tagg? ils1234567

Vem var det som bannade dig? savage bannad mig först 320 blacka mig för att ja försökte komma in igen med att komma in igen menar jag inte spoofa, jag menar göra nutt dc konto och gå in igen.

Bild på banmeddelande: univeban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror det handlar om att jag uppfattades som för stökig och inte riktigt följde de krav som Philip 320 hade på spelare. Jag tar på mig det – det var fel av mig, och jag ber om ursäkt. Jag vill verkligen förbättra mig och visa att jag kan sköta mig. Bakgrunden är att jag kom tillbaka efter en 30-dagars ban och gick då med i Montana. Där blev det mycket skjutande, och jag hängde med på det. När jag deltog i ett av dessa scenarion blev det jag som fick ban – inte de andra. Jag förstår att det ändå inte rättfärdigar mitt agerande, och jag tar ansvar för det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En person riktade vapen mot min vän vid plocket, så jag reagerade och sköt honom direkt när det såg ut som ett rånförsök. Kort därefter blev jag bannad av Savage.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ag tycker inte det var en felaktig ban. Om staffen bedömde att jag gick över gränsen med skjutandet så får jag acceptera det. Jag har dock reflekterat över situationen och inser nu hur jag borde agerat annorlunda. Det har gått 8 månader nu, och jag hoppas det visar att jag tagit det på allvar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ag har spelat sedan 2021 och har fått en del bans under åren. Men jag har också lärt mig mycket av varje gång, och den här senaste har fått mig att tänka om ännu mer. Jag vill visa att jag är kapabel att sköta mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha undvikit att skjuta så mycket och försökt lösa saker på andra sätt. Även i stressade situationer måste man hålla sig till reglerna och tänka ett steg längre.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, verkligen. Jag har fått mer förståelse för serverns regler och förväntningar, och jag är redo att ta mer ansvar om jag får chansen igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka