Nekad kevin1231 | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MazeTheReal

Icke Medlem
Meddelanden
248
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 14 December 2009

Vad heter du på discord? Maze#1960

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 160 timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? jag kommer minst vara aktiv från 15:00 till 20:30 på vardagar eller mer om jag har tid. På helger har kommer jag vara aktiv typ till minst 1 på natten när jag kommer inte är oklart men kanske 1 på dan och kör till 6 och sen kör till 1.

Hur ofta kommer du vara inne? jätte ofta varje dag till 15:00 till 20:30 om jag har tid så kommer jag köra mer och på helger så kommer jag spela typ till 1 på natten

Hur många timmar har du på FiveM? 160

Vad heter du? kevin

Hur gammal är du? 39 år

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? för jag vill att folket i staden ska känna sig trygga och om de har ont eller varit med om en bil olycka är jag där för att hjälpa till

Varför ska just du bli anställd? för jag kommer vara aktiv och vara på så mycket larm som möjligt.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Min pappa jobbade som sjuk vårdare så jag fick följa med han till jobbet så jag fick vara med på alarm och hjälpa folk som hade ont så då bestämde jag mig för att bli sjukvårdare. Sen har jag kollat på 112 på liv och död på tv och då ville jag också jobba som sjukvårdare.

Berätta vad HLR är för någonting det är hjärt och lund räddning

Förklara vad radiodisciplin innebär. Att man ska bete sig i radion att man inte skriker och sånt

Har du några andra frågor? nej det har jag inte

Tillbaka