Accepterad Kevin kaviar | Ban Överklagan [Sonkiez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin kaviar

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/feffs/

Ditt Hex-ID: 110000146471

Vad är din discord tagg? Kevin 434#3558

Vem var det som bannade dig? Sonkiez

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-29 183515.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var i gambino och senare så sa dom i radion att vi skulle stanna bilerna som åker ifrån platsen för att de var kollegor som va ner skottade och då kom en bil ifrån platsen senare så stannade jag till dom senare så säger jag till dom att stanna men senare så åker dom iväg senare så bliv jag arg på dom senare pratare jag högre för dom skriker i radio de därför jag behövde prata hög senare så bannar Sonkiez mig för sundförnuft

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kollega var i sandy senare fick jag överfalsalarm ochsen så åkte vi ditt och de var skottlåsnig senare så sa dom i radion att stanna alla bilar som åker ifrån platsen senare så stannade jag en bil och säger till han att hoppa ut ur bilen senare så lysnnar han ej på mig och säger iställe **ska jag popa dig eller** och då bliv jag så arg för att man spelar för sosial rp och jag som försöker prata med dom senare så blir jag bannad för att jag bliv arg på personer som inte lyssnar och ferrpar som fan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig
Förstår att Sonkiez mig för sundförnyft men snälla nån när man sitter en en bil och har 3 poliser som säger hoppa ut ur bilen och sen så lyssnar man ej på polisen och sen säger man iställe **ska jag popa dig eller** de helt sjukt det där hur mycket sundförnyft de där är och att bara köra ifrån platsen när man har 3 poliser som säger att hoppa ut ur bilen och sen bliv jag arg på dom för att dom inte har NÅN alls ferrp alls och sundförnyft om man va IRL så skulle man hoppa ut ur bilen och prata så jag trycker att den här banen är felaktig för att jag pratde i ett sätt som inte tycks av Sonkiez är rätt den här bannen är jätte onöding för 3 dar också.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer ej ihåg de va för 3 månadre senare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså ksk inte jag skulle inte vara så arg för dom inte har nån ferrp alls eller sundförnyft alls men jag kunde ksk vara mer lung i senariot eller prata mer pro på mitt yrke.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Helt ärligt kunde ksk om Sonkiez skulle vara mer utvilad på banen iställe för bara *sundförnyft*
men förstår till 100

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka