Inaktuell Kevin Hallgren | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

RealCatenTom

Icke Medlem
Meddelanden
219
Reaction score
6
Vad ska gänget heta? Los Zetas

Vad är ditt discord namn? Diamondmodz33#5740

Vad heter du i verkligheten? Kevin

Ditt födelsedatum: 3 Februari 2006

Hur ofta kommer du vara inne? jag brukar alltid spela efter skolan och på dagarna så jag kommer kunna var aktiv på servern och ha hög rp nivå på serven med mina Medlemmar jag kommer kunna vara som mest aktiv efter kl 14 på dagarna och på helger hur länge jag vill

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har spelat 535.9 timmar dom mesta på unive

Berätta om din karaktär: Kevin Hallgren har haft ett tufft liv han har suttit inne 3 gånger på grund av mordförsök hot mot medborgare brott mot kniv lag och andra grejer hans uppväxt var också tuff eftersom att Kevin Hallgrens mamma var knarkare och pappan bodde inte med mamma längre Kevin var alltid rädd när hans mamma alltid somna på fläkten efter hon hade tagit droger han försökte att väcka henne men hon sov så djup att det inte gick att vecka henne på kvällarna var han jätte rädd för mörkret eftersom mammas Nya pojkvän misshandlade henne varenda kväll när han kom hem från jobbet och det var bråk och stökigt en dag när Kevin Hallgrens mamma hade somna vid matbordet så började det brinna på spisen kevin hallgren var så rädd att han inte visste vad han skulle göra så han sprang ut hur lägenheten utan att försöka väcka sin mamma så hon brann inne Kevin blev så knäckt att hans liv aldrig skulle bli sig likt igen när han blev äldre så hade han flyttat till barn hem (kevin är runt 15 nu) men där gjorde han kaos han hade börjat knarka rökte på och grejer så han fick flytta till låst men inget blev bättre där utan mycket värre Kevin träffa grabbar som var mycket mer kriminella än han själv så han börja att umgås med dom en dag sa en grabb till kevin när vi kommer ut härifrån vill du börja jobba för hos då? Kevin sa ja så dum som han var så när Kevin kom ut från låst (Kevin är 18 nu) så började han jobba som springis för ett gäng han fixa knark vapen och andra grejer men dom lura han efter att kevin hade fixat en stor mängd knark åt detta gäng så kasta dom ut honom utan att betala en enda krona detta var droppen tänkte kevin han sa för sig själv inte en enda gång till ska någon få mig att må dåligt han bestämde sig för att samla några vänner och pengar till att köpa ett stort hus som man kan ha som gäng hus detta är där Kevin är i sitt liv just nu

Varför ska just du få starta ett eget gäng? För att jag känner att jag skulle vara bra gäng ledare har förberett allt vi kommer ha bra rp nivå och vårt syfte är inte att förstöra för andra bara bidra med hög rp nivå och om vi ska råna någon så ska det inte vara för att vi bara vill utan om vi verkligen måste jag har förberett en discord som kommer följa alla unives regler har gjort så att om man rånar en butik/bank så ska vi inte meta på något sätt man ska sitta i en kanal som mujutar en jag känner att jag är redo att starta detta gäng så fort vi fått ihop pengar till det

Har du några med dig från start med gänget? Ja det är jag som är Ledaren vi har en Vc boss MrSwe #8823 Medlem ♡Svartbergツ #2878 Medlem 2 kanske karlsson #1337 Medlem 3 Ragster #9938 sen kanske en till men vi letar fortfarande medlemar

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Vi ska vara ett kriminellt gäng men vi ska inte vara kända för typ hasslarna eller att dom rpar dåligt utan vi ska ha många allais folk från andra gäng ska typ tänka dom dära är fan ass schyssta dom kan man lita på och sånt folk från andra gäng ska inte heller vara rädda för oss när vi rullar förbi utan att shit dom där är fan ass schyssta kortfattat vi ska vara ett stort gäng som är farligt mot rätt personer men man ska ändå tänka att dom där grabbarna kan man göra business med dom kan man vara runt utan att bli nedskjuten eller rånad bara för att man är från ett annat gäng vi ska men mot våra fiender kommer vi alltid vara hårda mot så som dom behandlar oss kommer vi behandla dom

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Jag har jobbat för narkos en gång i tiden jag tycker själv att jag har bra och hög krim rp jag har också vänner som är kriminella in game så klart så jag har sett hur dom har gjort jag tycker att jag har hög kriminell rp och att jag skulle kunna fixa att vara en crime boss jag vet hur man ska göra när man t.ex rymmer från polis jag kan alla regler om kriminaliteten vet hur man planerar bankrån och så vidare jag har också spelat som kriminell på andra servrar där jag har lyckats bra

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Rollen som boss är jag ju högsta hönset där, alla ska lyssna på mig först och sen på vice men alla kommer att få tala då en är lite som i riksdagen alla får rösta om vad de vill göra i vissa scenarion. Men det är fortfarande jag som bestämmer, sen så är det mig de ska lyssna på jag bestämmer vad vi ska göra i vissa situationer. Rollen som boss innebär oxå att jag ska har koll på mina medlemmar så att de sköter sig och för en bra rp till servern och att de faktiskt inte gör en massa tokiga saker. Bossen ska vara hård men bestämd så att alla lyssnar på han det kan t.ex vara att han slår sina medlemmar eller gör något annat mot de så att de sköter sig. Sen för att gänget ska vara kvar länge och aktivt så kommer han att hitta på en massa saker som de kan göra t.ex uppdrag till var och en person så att de inte blir uttråkade och börjar att skjuta mot folk. De uppdragen kan t.ex vara att de ska vakta någon klubb eller att de ska plocka en massa knark till företaget eller att de ska åka och spana vid en massa andra gäng eller helt enkelt bara vara på stan och synas där. En boss ska vara som jag nämnt tidigare väldigt hård men rättvis och göra saker för gänget. Men om man tänker ooc så ska bossen vara mogen han ska kunna mycket inom rp sen så ska han även inte göra några fel och han ska även tänka på vilka han tar med i gänget.

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Jag som gängboss har ett stort ansvar att få de andra personernas rp att höjas de andra behöver inte vara superbra på att rpa men de måste förstå grunderna för att kunna förbättras. Så jag kommer att ta in personer som är vettiga och kan grunderna och faktiskt vill lära sig att rpa bättre och att de inte ska ha de dåliga vanorna att skjuta först och fråga. Det ska vara fråga först och sen i värsta fall skjuta sen. Så jag vill ha personer som inte rpar för vapen och pengar utan att de rpa för att få till bra scenarion som jag skrev under. Det jag vill uppnå med att vara boss är att gänget ska ha den bästa rp nivån på servern det är mitt mål sen så måste såklart mina medlemmar ha en bra rp nivå redan innan men vi ska utvecklas tillsammans och föra en rolig och bra rp. Så jag kommer att ha stenkoll på mina medlemmar och gör de grova fel så kommer jag att sparka de och de kommer inte att få komma tillbaka. Sen tycker jag att jag redan har besvarat den här frågan i övriga frågor.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Man samlas på ett isolerat ställe och planerar i minsta detalj och ska vara PERFEKT för om minsta lilla grejen går fel så ska man antingen ha en backup plan eller så går allt åt helvete, Man ska ha planerat vilka kläder man ska ha på sig, vilka masker och väskor, det ska också vara klart för alla vad de ska göra och hur de ska göra det. vi ska kunna ha planerat fordon vi kan sticka från banken med och snabbt så att vi kan komma där ifrån med pengarna bilarna ska vara som typ vanliga personbilar så att de inte känner igen oss till andra. Och vart polisen kommer att vara på plats när vi gör rånet och hur de kommer reagera och hur snabbt de kommer komma. Man kan ta en eller två gisslor under rånet som är viktiga eller som de bryr sig om för att visa polisen att man har två personer så man kan säga våra krav till polisen. Väldigt viktigt att inte skada gisslorna pga att det kan vara väldigt bra och ha. Man vill unvika skottlossning för man vill komma ut levande. När vi ska sticka från banken lämnar vi en gissla och åker iväg och sen kan man släppa av den andra någonstans långt bort med en telefon så gisslan kan få tag på polisen sen delar man upp pengarna och ligger lågt i några dagar eller till och med veckor kanske.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Man samlas på ett isolerat ställe och planerar i minsta detalj och ska vara PERFEKT för om minsta lilla grejen går fel så ska man antingen ha en backup plan eller så går allt åt helvete, Man ska ha planerat vilka kläder man ska ha på sig, vilka masker och väskor, det ska också vara klart för alla vad de ska göra och hur de ska göra det. vi ska kunna ha planerat fordon vi kan sticka från banken med och snabbt så att vi kan komma där ifrån med pengarna bilarna ska vara som typ vanliga personbilar så att de inte känner igen oss till andra. Och vart polisen kommer att vara på plats när vi gör rånet och hur de kommer reagera och hur snabbt de kommer komma. Man kan ta en eller två gisslor under rånet som är viktiga eller som de bryr sig om för att visa polisen att man har två personer så man kan säga våra krav till polisen. Väldigt viktigt att inte skada gisslorna pga att det kan vara väldigt bra och ha. Man vill unvika skottlossning för man vill komma ut levande. När vi ska sticka från banken lämnar vi en gissla och åker iväg och sen kan man släppa av den andra någonstans långt bort med en telefon så gisslan kan få tag på polisen sen delar man upp pengarna och ligger lågt i några dagar eller till och med veckor kanske.

Hur hanterar du kritik? Bra jag kan ta det blir inte arg lätt men om någon snakar skit så kan jag bli arg men har andå bra tålamod

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Ja själv klart älskar servern och skulle inte bara sluta spela bara för det

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope

Har du läst våra Regler? Yes alla regler

+rep Grabben är den bästa jag vet och han la in sin skäl i detta och han skrev än jävla massa text
Visa källbilden

Tillbaka