Nekad Keve_07 | Ban Överklagan [Acke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Keve_07

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199088000042/

Ditt Hex-ID: 11000014337dc2a

Vad är din discord tagg? Kevin_07#8689

Vem var det som bannade dig? Acke

Bild på banmeddelande: Skärmbild (5).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dom valde att banna mig eftersom att jag råkade köra på min kompis Sven. Vilket inte var mening eftersom att det var dsynk.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt på sjukhuset samtidigt som jag hängde med min kompis Sven. Och då skulle han ta ut en bil när jag åkte runt. Och då råkade jag köra på honom fast det var dsynk så från min vinkel hände inte detta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den var lite felaktig eftersom att jag verkligen inte kan rå för. Men samtidigt kanske jag inte skulle ha åkt så pass fort så det kanske jag borde tänka på tills nästa gång. Tänker inte åka så mycket på sjukhuset eftersom att dsynk är ett stort problem. Ber om ursäkt att detta behövde hända.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja har blivit bannad två gånger innan då jag bröt reglerna powergaming och sunt förnuft då jag en gång kraschade med en bil och sedan gick ut som inget hade hänt vilket var fel och även en annan gång då jag åkte upp med en båt på en strand vilket också även var fel. Och de jag har lärt mig av dem är att jag ska reagera mer när man kraschar vilket och jag gjort men även att jag skulle läsa genom reglerna noggrannare vilket ja även gjort. Men de råka brista nu då ja och min bror spelade tillsammans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte kört så fort som jag gjorde. Jag tänkte inte på att det blir mycket dsynk. Så det jag kanske skulle gjort var att inte köra runt så mycket och parkera istället. Det var bara att jag inte tänkte på att det blir dsynk ibland. Och jag ber verkligen om ursäkt;(

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag har lärt mig att inte köra för fort och att inte köra så mycket runt sjukhuset och engentligen överallt där det finns många människor för då kan det hända såna här tråkiga scenarion som verkligen inte var meningen. Förlåt verkligen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka