Nekad ネSJÖMATROSENネ | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Montanaaa

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199216676435

Ditt Hex-ID: steam:11000014ae34e53

Vad är din discord tagg? montanaaa0

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: 11C885DD-3FBC-4669-9A07-89055D8AD4CC.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att bryta mot unives regler som jag ångrar grovt och skulle aldrig vilja göra om det då det va riktigt dumt val av mig och jag ber om ursäkt för att jag valde att fuska det ligger 100 procent på mig det vet jag men jag vill bara få ett försök till för att bevisa att jag kan förbättra mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och åkte runt sen träffa jag på några personer som jag prata med sen valde en av deras kompis att hoppa ut med vapen och rikta på mig och så tror jag han råka dra ner sitt vapen eller något för han tog ner det i alla fall så åkte jag så fort jag fick chansen så börja dem följa efter mig så åkte jag till mitt gamla gäng och frågade om hjälp då jag inte hade något vapen men dem ville inte hjälpa mig då dem fortfarande var sura på mig för att jag lämna dem så kom dem grabbarna som rikta på mig så blev jag boxad av dem alla sen blev jag kidnappat och blev skjuten sen när dem dumpa mig körde dem på min kropp så blev jag anticheat bannad sen efter det har jag varit bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig då jag hade ESP på och jag ångrar verkligen att jag valde att fuska för det är barnsligt och tråkigt och jag vill verkligen förbättra mig och min rp och jag ber verkligen om ursäkt för att jag bröt mot era regler ångrar det jättemycket och skulle aldrig vilja göra om det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad av lite allt möjligt men jag vill verkligen börja om på nytt och förbättra min rp och följa reglerna som man ska

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara kunnat använda lite hjärnceller och tänkt men jag valde att vara efterbliven och barnslig. Och jag vill verkligen inte va den Människan längre vill vara en bättre människa som kan använda sina hjärnceller och följa unives regler

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte vara efterbliven och inte använda fusk oavsett vad.....
Ber verkligen om ursäkt för det jag gjorde och har gjort ska aldrig göras om

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jaa Jag förstår till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka