Nekad Tweky2 | Ban Överklagan [Alchemy120]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tweky2

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/elian1/

Ditt Hex-ID: 11000010cba0b79

Vad är din discord tagg? c63s148

Vem var det som bannade dig? Det var Alchemy

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag shoot on sightade våra fiender utan att tänka dom hade skjutit mot mig hela dagen jag fick nog ville markera att dom inte skulle hålla på mot mig eller mitt gäng dom har sagt hundligan osv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev inboxad av två montana röda bilar därefter ser jag exakt samma bilar och jag åker fram pratar inte högt när jag säger ut ur bilen så kör dom direkt när jag öppna min dörr så ja skjuter fort och åker fort in fort ut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban så liksom men vi har ändå haft ett väldigt seriöst krig med stora skottlossningar vi vet att det bara är det gänget som snurrar i den bilen och därefter så åker jag fram och försöker prata lite det går inte så jag skjuter från deras vinkel ser det ut som 4 olika regelbrott men från min ser man att jag ändå pratade lite om man kollar väldigt väldigt noga kan man se de, Inte jätte tydligt utan det var en on sight det kan jag hålla med om.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Varit bannad tidigare flertals gånger bannad "notera att alla mina 87 bans var för cirka ett år sen" har mognat idag har inte låg rp/pippig röst som jag hade då utan nu gör jag min grej. Förstod från deras vinkel vad det var som var fel att jag kommer med högmusik säger ut ur bilen en sekund efter skjuter. Det skall inte ske igen kan jag lova.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte åkt fram till dom när dom är utanför gänghus eftersom jag är på deras område då. Kunde snurrat runt o grove istället o ishh väntat på att se nån av deras bilar därefter kunnat ta det från rpens väg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja har verkligen lärt mig av min ban och inget sånt hära kommer ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka