Accepterad ketamin | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ketamin

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark chef

Vad heter du IRL? Johannes Nils Tarzan Bernhardsson

Vad heter du på discord? Johan Bernsson#1473

Hur gammal är du? 18

Hur många timmar har du på Fivem? 347

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på qpark för att jag har en ambition för att lägga parkeringsböter på bilar och det är det jobbet jag viljat ha mest på fivem sen jag börja spela på servern. Jag älskar att prata med folk och att hjälpa dem med sina problem vilket oftast är felparkerade bilar utanför deras affärer eller verksamheter. Jag gillar också att styra företag och är erfaren inom arbetet då jag vart med min farbor en del ( han äger eget företag och gjort under hela min livstid). Så jag vet hur allt ska gå till. Tycker också att företagslivet verkar intressant eftersom den ekonomiska delen spelar in i det hela.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Qpark i cirka en vecka och har lärt mig hur det fungerar innan och utantill. Jag har en bra relation med de flesta på arbetsplatsen och har jobbat cirka 30 timmar totalt (i tjänst). Under dessa 30 timmar har jag hittat ungefär 60 felparkerade bilar som jag kunnat ge böter på varav 27 var på en dag. Chefen tyckte om mitt arbete så mycket att han inom 2 dagar befodrade mig till erfaren och det är ganska mycket mer än vad de flesta uppnår på 2 veckor- 1 månad

Berskiv din karaktär? Johan är alltid smart i stressiga situationer och vet hur han ska hantera jobbiga scenarion som för andra kan vara svåra. Han har alltid en bra attityd och upplevs som glad och motiverad att göra sitt bästa när det gäller arbete. Johan gillar att hjälpa folk i nöd tex när de ligger medvetslösa på gatan eller behöver skjuts. Han är också rättvis och vet när folk ska bestraffas för att de begått misstag. Johan har en bakgrund i det kriminella men har helt ändrat sig efter han upptäckte rättvisan och Qpark kom in i hans liv. Han vet därför hur man hanterar kriminella personer på ett bra sätt och hur man ska handskas med dem.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka