Antagen akyouknow | Chef-jobb ansökan [GSP] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

akyouknow

Medlem
Servervakt
Meddelanden
209
Reaction score
7
Vilken chefs-position ansöker du till? Grove street pizzeria

Vad heter du i verkligheten? Arin

Vad är ditt användarnamn på discord? Akyouknow

Ange ditt födelsedatum: 31 Mars 2007

När fick du medlemskap på Unive? Jag har tidigare varit medlem på Unive sen 2022, men tyvärr blev jag bannad ett par månader och kom tillbaka strax innan sommarlovet.

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare varit chef för gamla Q Park i Unive Roleplay, där jag ansvarade för att dela ut parkeringsböter och leda arbetet i teamet. Jag har också varit gruppledare i verkligheten genom jobb för kommunen, där jag tillsammans med mitt team arbetade med att lösa olika samhällsproblem.

Utöver det har jag varit polis i många år på Unive och nådde rangen polisinspektör, vilket gav mig mycket erfarenhet av ansvar, struktur och ledarskap. Jag har även jobbat på Autoexperten, Mekonomen och SC Styling, där jag arbetade med att modifiera och laga bilar. Dessutom har jag varit personalansvarig på Galaxy Nightclub och anställd på Vanilla Unicorn Club.

Alla dessa erfarenheter har gjort mig bra på att samarbeta, ta initiativ och skapa en trygg och effektiv arbetsmiljö, vilket jag vill ta med mig som chef för Grove Street Pizzeria.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina planer med jobbet som chef på Grove Street Pizzeria är att bygga upp en seriös och aktiv verksamhet där både personalen och kunderna trivs. Jag vill skapa en pizzeria med bra stämning, tydlig struktur och hög kvalitet på både service och mat.

Jag planerar att anställa engagerade personer som verkligen vill bidra till pizzerians utveckling och tillsammans bygga upp ett starkt team som arbetar mot samma mål. På sikt vill jag att Grove Street Pizzeria ska bli ett välkänt och respekterat företag i Unive, där man alltid får bra bemötande och god mat.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja, jag är väldigt aktiv och har tiden som krävs för att kunna sköta jobbet utan problem. Jag kan lägga majoriteten av min tid på arbetet och kommer se till att företaget hålls aktivt både dag och kväll.

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Grattis!

Du har valts ut som chef till grove street pizzria.

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka