- Meddelanden
- 140
- Reaction score
- 7
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark Chef
Vad heter du IRL? Theo
Vad heter du på discord? kesoo1311
Hur gammal är du? 05a
Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2020
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Det första jag kommer göra är att fixa fler anställda. I nuläget har vi endast 2 anställda som är aktiva vilket ej håller. Jag kommer även ta in nya bilar och ev en ny lokal. Böterpriserna behöver även ses över då de inte är realistiska. Qpark har alltid sets som ett lalligt jobb med låg rp nivå. Detta kommer jag att ändra på genom att endast ta in vettiga personer samt kontrollera de anställdas aktivtet samt rp nivå!
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? I nuläget är jag bitr chef på Qpark vilket jag har varit i ca 3 månader. Så jag har väldigt mycket erfaren. Jag har även varit chef på marja lisas för ca 1 år sedan.
Hur ofta kommer du vara inne? 3-5 timmar per dag.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.
Har du läst våra Regler? Ja.
Vad heter du IRL? Theo
Vad heter du på discord? kesoo1311
Hur gammal är du? 05a
Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2020
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Det första jag kommer göra är att fixa fler anställda. I nuläget har vi endast 2 anställda som är aktiva vilket ej håller. Jag kommer även ta in nya bilar och ev en ny lokal. Böterpriserna behöver även ses över då de inte är realistiska. Qpark har alltid sets som ett lalligt jobb med låg rp nivå. Detta kommer jag att ändra på genom att endast ta in vettiga personer samt kontrollera de anställdas aktivtet samt rp nivå!
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? I nuläget är jag bitr chef på Qpark vilket jag har varit i ca 3 månader. Så jag har väldigt mycket erfaren. Jag har även varit chef på marja lisas för ca 1 år sedan.
Hur ofta kommer du vara inne? 3-5 timmar per dag.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.
Har du läst våra Regler? Ja.