Nekad Kebabegott1896 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kebabegott1896

Icke Medlem
Meddelanden
480
Reaction score
64
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Ditt discordnamn: Kebabegott1896#7210

Ange ditt födelsedatum 8 Juli 2005

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli Helper igen för att jag vill bidra till ett bra rp samhälle på denna server ännu mer. Jag vill att alla ska känna sig trygga samt att alla ska kunna se det bästa av denna server. Jag har ju varit mod innan och vill hjälpa till igen. Känner att jag är mer redo än jag någonsin har varit. Nytt år nya möjligheter, Så mycket nytt kommer hända i år och då vill jag gärna vara med och fixa det.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Dessa varier. Men var inne mycket innan när jag var staff och vill fortsätta försöka vara inne dessa tider.

måndag= 17:00-23
Tisdag=17:00-23: 00
onsdag=17 :00-23:00
Torsdag= 15 - 23
Fredag=16:00-03:00
Lördag= Kan hela dagen
söndag= Kan också hela dagen.

Kommer vara inne hela tiden då jag tycker det är roligt att spela samt att jag vill bidra med bra rp till denna server.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelet sedan januari 12 2022. Så snart ett år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag. Jag har varit mod. Sen har jag varit OA inom jobb. Men tror jag har rekordet på att vara det minst tid så det är inget att dra upp på cv. Men känner att jag är redo att göra ännu mer än innan. Känns tomt att inte vara staff. Jag gjorde ett misstag och hoppas förlåtas för det. Tyckte det var skit roligt att vara staff

/sv= meddelande till servervakt chatten i serven
/goto id= Du går till det id-

/tpm= Detta är för att tp till en plats du har satt ut på kartan

/m id= Detta är för att skriva privata meddelande till folk.

/svban Du bannar i en timme för ett litet regelbrott.

/kick Du kickar en person som en varning att den ska bete sig.

/ban Detta skrivs när du ska banna någon.

/sc Meddela i staff chatten

/setjob När du ska ge en person ett jobb.

/noclip= Detta gör du för att bli osynlig så du kan specca folk. Detta är för att folk inte ska se dig och ändra på sig bara för du är där.
/skin (id) Du ger den personen en klädmeny

/toggleid Då ser du personernas ID

/unban (Hex-id) Ifall någon har blivit felaktigt bannade

/dv Detta är för att ta bort ett fordon.

/freeze Du fryser någon så den inte kan röra sig.

/unfreeze Du gör så att personen inte är fast längre

Kan ännu mer men dessa räcker med att skriva.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej vill jobba inom alla. Har ju jobbat inom support och jobb samt serrvervakt. Så dessa kan ju mycket bra. Alla är roliga

Senast ändrad:
+++++++rep Han gjorde 1 litet misstag och det fick han sota rejält för men jag tycker att det var fel. Började skitbra som OA och förtjanar 100% en till chans

+rep super duktig och kommer vara så aktiv så att inga andra staffs behöver göra något. Var staff med han innan och han är så bra!

++rep Finns inte ord att beskriva denna grabb. Han har lärt mig så mycket. Han har visat och framfört unive på ett sådant bra sätt så det finns inte. Grabben borde bli upphöjd inte demotad för 1 grej. Min åsikt är att ta åtgärder på personer som går emot andra i teamet. Bygg upp ett starkt team som denna grabb va. Pålitlig grabb och bra ansökan. Vill se dig tillbaka samt vill se oss tillsammans som staff kollegor 💙

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka