Antagen Kebab240 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kebab240

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Emanuel

Vad heter du på discord? Kebab240

Ange ditt födelsedatum 19 December 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att det verkar rätt roligt att få in nya medlemmar till unive och även kunna vara en del av staff teamet och kunna specca. Jag tycker även om att intervjua folk och svara på ansökningar. Om man kanske är utråkad på mobilen så kan man även kolla discord och svara på medlemskaps ansökningar isstället för att sitta och scrolla hela dagen.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Eftersom att jag är väldigt kompetent, jag vet hur man pratar med folk under en intervju som kanske känner sig stressade, jag kan ungefär se om spelaren kommer vara en problemspelare här på unive eller att det är en lallare eller att personen är en bra och trevlig person som vi vill ha här. Jag kommer även vara väldigt aktiv. Och bidra till tryggare rp och bra saker till servern. Jag har även alltid velat vara medlemskapsansvarig men jag har ej haft tid men nu har jag det och vhoppas på att jag blir gödkänd.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska vara trevlig och man ska prata på så sätt att den andra personen vill fortsätta hålla en konversation med sig. Man ska även vara medveten om hur man beter sig, man ska visa empati och förståelse. Det är kanske inte så smart att intervjua någon om man är på dåligt humör för att då är det en stor tjans att man kan säga saker man inte menar.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Det är viktigt att vara medlem på unive om man vill rollspela som till exempel krim, polis eller jobba på en bilfirma. Om jag blir medlemskaps ansvarig så kommer jag vägleda dom i deras rp och ge de tips under intervjun.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Vara seriös och mogen, följa standarden på unive, inte lalla och hålla det så realistiskt som möjligt mm.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Det är ett väldigt stort ansvar att vara MA. Det är viktigt att hålla ordning på medlemmar så att de inte beter sig illa och är problemspelare. Jag måste även tänka på att vara rättvis mot alla under till exempel medlemskapsintervjuer. Jag ska inte acceptera en kompis utan intervju och jag ska inte heller neka en persons ansökan bara för att jag inte är "bästis" med den personen.

Hur ser din aktivitetet ut? Kommer vara aktiv på både mobilen och datorn. kommer kunna vara aktiv mellan 08:00 till ca 22:30 på vardagar och mer på helger och röda dagar.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka