Ej Antagen kebab.151. | Chef-jobb ansökan [Sjukvården] [T] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

getithowyouliveit.

Icke Medlem
Meddelanden
156
Reaction score
13
Vilken chefs-position ansöker du till? Region sjukvården

Vad heter du i verkligheten? lucas

Vad är ditt användarnamn på discord? kebab.151.

Ange ditt födelsedatum: 15 Augusti 2009

När fick du medlemskap på Unive? 10 augusti 2024

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare erfarenheter inom sjukvården som sjukvårds ledning, den positionen har jag haft ett tag nu cirka 1 månad och på den tiden har jag fått veta hur regionsjuvården på uive ska fungera och hur man arbetar både admiatrivt och ig så jag känner att jag passar perfekt som regions chef eftersom jag har den positionen jag har inom sjukvården samt har jag arbetat längst av alla inom regionsjukvården så det är en fördel.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag anser att sjukvården är väldigt trög just nu med aktiviteten samt hur många som är i tjänst, om jag blir chef så kommer jag försöka ändra det de bästa jag kan. Om jag blir chef kommer jag äver försöka kötta med anställningar samt hur det administativa arbetet fungerar. Men det viktigaste är att jag kommer samt med hjälp av alla anställda i sjukvården försöka förbättra aktiviteten.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? jag kommer vara aktiv från måndag tioll söndag minst 3-4h per dag, men ibland kommer jag att vara ute med vänner och familjen men nu när det är lov kommer jag att vara aktiv från 12-00.00 varje dag eller kasnke även längre.

Har du läst våra grundregler? Ja

+rep, gjort mycket för vården och sitter stabilt i ledningen och kan mer

+rep Mycket stabil inom vården. Han tar mycket ansvar inom unive sjukvården och förtjänar verkligen att bli den nya regionsdirektör

+rep Varit med i sjukvården sen långt tillbaks, kunnig, snäll och tydlig person!

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka