Ej Antagen kebab.151. | Chef-jobb ansökan [Sjukvården] [T] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

getithowyouliveit.

Icke Medlem
Meddelanden
156
Reaction score
13
Vilken chefs-position ansöker du till? Region sjukvården

Vad heter du i verkligheten? lucas

Vad är ditt användarnamn på discord? kebab.151.

Ange ditt födelsedatum: 15 Augusti 2009

När fick du medlemskap på Unive? jag fick medlemskap cirka 9 månader sedan 10 augusti 2024 och har kunnat lära mig mycket på den korta tiden om jobb rpn i unive

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Mina tidigare erfarenheter är ledning inom sjukvården och det kan hjälpa mig riktigt mycket om jag hade blivit chef här då som ledning måste m,an ta mycket inisiativ och ta myucket ansvar som man redan gör som ledning men jag känner att det är lite mer ansvar man måste ta som chef så jag kommer fokusera mycket mer på det admeastriva arbetet så att sjukvården byggs upp och så det blir en ljusare framtid hos sjukvården och att det blir ett mycket aktuellt jobb

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina planer att det ska bli riktigt aktivt och så att mer folk blir mer angagerade och blir mer rolig rp att jobba hos sjukvården samt att det blir bättre rp för alla runt omkring de anställa hos sjukvården. Mina planer är att sjukvården ska också bli mer utvecklat system så att det blir roligare för båda parterna så att alla vill jobba hos sjukvården

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer vara aktiv cirka 8h per dag på vardagarna och vara aktiv cirka 12h per dag ig och admenastrivt på hyelger och på lov blir det i mellan 10h- 13h och ibland kommer jag vara med familj/ med vänner så det kommer vara min aktivitet om jag hade blivit chef hos regionsjukvåreden

Har du läst våra grundregler? Ja

pluss rep, är sjukvårdledning i nuläget och är väldigt aktiv och seriös om sitt arbete

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka