Accepterad KBplays1 | Medlem ansökning (cindy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin88

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
1,204
Reaction score
29
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Kevin88

Vad är ditt födelsedatum? 4 September 2010

Berätta om din karaktär. Liam älskar bilar, djur och människor. Han har inget jobb och han är 22 år. Han har haft djur som han kunnat prata med för han har svårt att hitta vänner. Han är väldigt snäll men han är väldigt missförstod. När han pratar med folk kan Liam kanske bli lite närgången men egentligen vill han bara alla väl, Liam han åker nästan alltid till sina vänner eller marja Lisa han han e kompisar där och han har kompisar som inte har medborgare skap, Liam han har varit polis i andra städer och i denna stad då var han inspektör Befäl/arbetsledere. Han har en bil och han har mycket erfarenheter till bilar så han har tänkt att jobba på någon bilfirma., Liam har varit redan som 15 åring att sommar jobba på meko, när han var liten så var han snäll, men under åren blev det bättre och bättre, han har alltid längtat till att bli medborgare i den här staden. Till att bli en topp student när han väl slutade skolan som 1a i skola. Han gillade Bilar och fordon av alla dess slag har alltid vilja köra och laga och trimma samt fixa till estetiskt.
Vid 18-års ålder hände det som inte fick hända och kastade omkull Liam liv från den lugna vardagen till att bli inbunden och deprimerad. Så Liam lärde sig hantera sin depression genom att hålla sig i bakgrunden av alla och bara "finnas" där och lägga några ord då och då.
Men när väl vännerna behövde hjälp med bilar eller överlag så fanns alltid Liam där och hjälpte alla som han ansåg va sin vän. Då Liam har det otroligt svårt att skapa nya kontakter för han är försiktig med vem han börjar prata med och umgås med då hans sociala förmåga har blivit tillbakaskjuten efter problematiken i uppväxten. Men dom han väl klickar med gör han allt för och lite till, Även offra sitt liv för en annan människa bara för den personen ska få ha det bättre än vad Liam har haft Så det kan gå från 0 till 100% på ett kan då släppa alla tyglar och bara gå all-in beroende på hur situationen ser ut.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och hög rp nivå. Jag är en person som lätt kan samarbeten med andra. Detta är en server där jag som spelare kommer att spela med mortparents vinst och min.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta betyder att jag som person inte bara ska tänka på mig. Jag ska göra så att alla får kul och inte bara spelar för makt och pengar.

Hur hittade du Unive? Spelade innan på denna server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka