Accepterad katten.1 | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

katten.1

Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121570652/

Ditt Hex-ID: steam:110000145381b5c

Vad är din discord tagg? 1katten

Vem var det som bannade dig? .william07.

Bild på banmeddelande: unive bann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag sköt en kille, berättar mer nedanför.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne på unive under lördagskvällen och sen så ringer min kompis mig ig och säger att han blir jagad av typ 10 bilar, sen sa han att jag skulle komma till en plats och skjuta de då de hade skjutit emot han. Han åker förbi och en hel arme med typ 10 bilar bakom han. Jag lyckades döda en av de. Senare i support så fick jag se klippet och då ser man att han som jag skjöt bara hade sett bilarna och blivit nyfiken och kört efter, dehär var typ omöjligt för mig att veta för det kom typ 10 bilar i en klump och jag sköt överallt bara så det var absolut inte meningen att en oskyldig skulle bli träffad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var varken felaktig eller rätt skulle jag själv säga, jag hade inte uppsåt att döda en oskyldig men det var svårt för mig att veta då han kom med alla andra bilar som hade skjutit mot min vän innan, det ser ju konstigt ut på klippet då han precis började åka efter och sen dog vilket jag inte kunde veta, jag ber om ursäkt och jag ska i framtiden ha mer koll i skottlossningar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förut och de bannsen har jag tagit mycket lärdom av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället hade jag kanske egentligen inte behövt skjuta överhuvudtaget, men vad jag uppfattar så hade de som jagade min vän ingen tanke på att prata ut det då de redan hade skjutit mot min vän. Däremot så är det tråkigt att en som inte var inblandad blev träffad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man ska försöka ha mer koll i skottlossningar, kanske försöka ta reda på detaljer, i detta fall vilka bilar som hade skjutit.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Det var meningen att det skulle vara en besluts överklagan då jag fick en krim varning också, går det på något sätt att ni kan flytta den till besluts överklagningar istället?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka