Accepterad katten.1 | Ban Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

katten.1

Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121570652/

Ditt Hex-ID: steam:110000145381b5c

Vad är din discord tagg? dinkaren/Visningsnamn Pirat 074

Vem var det som bannade dig? Berra1213

Bild på banmeddelande: bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag var helt efterbliven och emote abusade och fearRPade för att inte bli kidnappad i ett scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in på unive och åkte ut. Sen blir jag jagad av typ 10 bilar och jag lyckas bli av med några av de men hade fortfarande en lambo efter mig. Jag hade tappat 1 eller 2 av mina däck så uppe i vinewood valde jag att hoppa ut, det hoppade ut 2 killar ur lambon och jag lyckades skjuta ner en av de, men han skjöt ner mig samtidigt och den andra killen började rikta på mig, och nu kommer vi till den delen jag var helt efterbliven, medans han riktar på mig emote abusear jag upp och skjöt han vilket var väldigt fel av mig. Fattar inte ens varför jag gjorde det, jag gjorde de bara och de var skitdumt. Och kommer aldrig göra det igen. Sen efter typ 5 minuter efter scenariot så tog Berra mig i staffsamtal och sa att jag skulle hoppa in i support, jag hoppade och fick se klippet sen vart jag bannad i 8 dagar och fick 1 krimvarning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte felaktig på något sätt, jag gjorde fel och jag får ta skiten för det och jag ser inte detta som något dåligt utan tvärtom, jag ser detta som en lärdom och nu vet jag att jag inte ska göra det igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förut för FearRP typ 2023 och även emote abuse under den tiden med.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? För det första, inte emote abuseat, för det andra inte FearRpat utan tagit upp händerna, och för det tredje RPat med i scenariot som man ska göra. Om jag var i samma situation igen så hade jag ställt mig upp och tagit upp händerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att tänka igen om det verkligen är värt att göra som jag gjorde. Att man inte ens ska tänka tanken att göra så, inte fearRPa eller emote abusea.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka