Nekad katten.1 | Beslut Överklagan [Zeno]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

katten.1

Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
3
Ditt discord namn: harimingorre91

Ditt Hex-ID: steam:110000145381b5c

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen medlems roll samt krim roll

Vem/vilka tog beslutet? Zeno, satt några andra helpers med i pc checken

Varför tror du själv att beslutet togs? Då jag hade roller på en svensk semi rp server. Staffsen ansåg att jag var olojal

Hur är beslutet felaktigt? Först vill jag säga att jag inte hade en aning om att jag ens va med i den dc servern, den låg nästan längst ner på min serverlista och hade glömt bort den totalt. Anledningen till att jag ens var med i den var för att jag spelade på den för väldigt längesen. Innan jag började på unive igen. Den servern är en semi rp server. De ”claimar” sig inte att vara en semi RP server men de har alla kännetecken t.ex comms, redzones, kos osv. Jag frågade även staffs om man fick ha roller på en semi rp server och de sa att det var okej.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har inte fått något bevis alls blev bara av med alla roller. De sa i supp att bevis skulle skickas ut automatiskt.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Om ni vill att jag ska bevis något ovan så kan jag göra det, hör bara av er i pm

Tillbaka