- Meddelanden
- 1,064
- Reaction score
- 62
Ange ditt födelsedatum: 17 Augusti 2006
Vad heter du på discord? TGZ Kasper#2363
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 280
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 3-4
Hur ofta kommer du vara inne? oftast varje dag
Vad heter du? Kasper Pettersson
Hur gammal är du? jag är 20 år men fyller 21 år i augusti
Har du B-Körkort? Ja
Varför vill du bli Sjukvårdare? Jag vill bli sjukvårdare för att jag brinner för att hjälpa folk och har märkt att det finns en brist på sjukvårdare för ibland så kan det vara svårt att få hjälp och jag vill ändra på det.
Varför ska just du bli anställd? Jag älskar att jobba och brinner för att hjälpa folk jag är väldigt social och har ett bra fokus.
Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Jag har hjälpt mina vänner till sjukhuset när det inte fanns möjlighet till ambulans och kan grunderna till HLR
Berätta vad HLR är för någonting Det står för Hjärt och lungräddning
Förklara vad radiodisciplin innebär. Radiodisciplin är hur man ska sköta sig i radion man börjar med att säga sitt rakelnummer innan det som man vill förmedla. Efter sitt medelande så säger man "kom" och det betyder att man vill ha ett svar av någon annan enhet. Säger man "klart slut" så är konversationen slut och man vill inte ha några fler svar i radion.
Har du några andra frågor? nej allt värkar ganska glas klart
Vad heter du på discord? TGZ Kasper#2363
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 3-4
Hur ofta kommer du vara inne? oftast varje dag
Vad heter du? Kasper Pettersson
Hur gammal är du? jag är 20 år men fyller 21 år i augusti
Har du B-Körkort? Ja
Varför vill du bli Sjukvårdare? Jag vill bli sjukvårdare för att jag brinner för att hjälpa folk och har märkt att det finns en brist på sjukvårdare för ibland så kan det vara svårt att få hjälp och jag vill ändra på det.
Varför ska just du bli anställd? Jag älskar att jobba och brinner för att hjälpa folk jag är väldigt social och har ett bra fokus.
Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Jag har hjälpt mina vänner till sjukhuset när det inte fanns möjlighet till ambulans och kan grunderna till HLR
Berätta vad HLR är för någonting Det står för Hjärt och lungräddning
Förklara vad radiodisciplin innebär. Radiodisciplin är hur man ska sköta sig i radion man börjar med att säga sitt rakelnummer innan det som man vill förmedla. Efter sitt medelande så säger man "kom" och det betyder att man vill ha ett svar av någon annan enhet. Säger man "klart slut" så är konversationen slut och man vill inte ha några fler svar i radion.
Har du några andra frågor? nej allt värkar ganska glas klart