Accepterad Kashmir112_ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kashmir112_

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198276296081/

Ditt Hex-ID: 110000112d63d91

Vad är din discord tagg? kashmir#2719

Vem var det som bannade dig? vet inte

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: f660db49609f903086f0fd61059f0867.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet faktiskt inte vad jag än gjorde så förstår jag att det var fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var bara i chatten o kollade vad man skrev sen nån skcikade en gif när det stog godmorgon philip320 sen det var bild på nån ja vne vem sen jag skicka den o fråga vrf dom radera den eftersom det va en rolig bild sen en sekund senare jag var permad från dc servern

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag antar att det jag gjorde var fel eftersom att jag blev permanent bannad från servern för det men det jag gjorde var verkligen inte medvetet mot nån eller nåt. jag mena inget illa mot nån jag trodde det bara var en meme folk använde i chatten eftersom jag såg gifen flertals gånger.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad här innan eftersom jag inte spelat här innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte gjort nåt alls kanske.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka