Nekad Karlsson0303 | Medlem ansökning [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karlsson0303

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jonas karlsson

Vad är ditt discord namn? eldorado retardo

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Börje Lundin 19940401

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig trög berusad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: började vid tidig ålder med alkohol och droger men försöker vara ren och skaffat sig riktiga vänner som han arbetar ihop med och trivs med

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vet hur jag utrycker mig i sådana sitvationer som kan tillkomma i ett rp och anpassa mig till andra spelares sett att rpa

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte vara ego trippad och bara tänka på sig själv och ens egen vinig

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej inte vad jag minns just nu har bara åkt runt och jobbat för tillfället

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, metagaming vdm, cop bait

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har under vinter perioden mycket tid för rp då jag inte jobbar vinter halvåret. och sen verkar det vara en bra server

Hej @Karlsson0303!

Jag vill att du utvecklar frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Nekad.
Anledning:
Inte kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka