Nekad ville.27 | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ville.27

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville Antonsson

Vad är ditt discord namn? ville.001

Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Roffe Glenmark 1954-03-10-5819

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Roliga,skön och hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bli rik och få många vänner samt hjälpa samhället

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att hjälpa andra personer som till exempel är medvetslösa eller är ute efter pengar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm vilket innebär att man inte ska döda nån utan ett gilltligt scenario, sedan vdm som är att man inte ska använda bilen som vapen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, tyckte frågorna gav en bra blick hur jag är som person

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord
Vad kan du bidra med till serverns RP

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Lojal,driven,riskbenägen
Jag bidrar med engagerat och seriöst rollspel där jag alltid strävar efter att skapa intressanta och trovärdiga scenarion,oavsett om det handlar om organiserad kriminalitet, konflikter mellan gäng, eller samarbeten med andra spelare.

Lojal,driven,riskbenägen
Jag bidrar med engagerat och seriöst rollspel där jag alltid strävar efter att skapa intressanta och trovärdiga scenarion,oavsett om det handlar om organiserad kriminalitet, konflikter mellan gäng, eller samarbeten med andra spelare.
Tack för svaret! Hade uppskattats ifall du skriver in dina svar i ansökningen genom att redigera den.
Jag råkade skriva fel fråga, vänligen svara på detta också: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Alltså, jag är rätt ny i stan, om jag ska vara ärlig. Kom hit med typ ingenting – bara ett par väskor och tanken att jag behövde en nystart. Just nu är jag arbetslös, försöker bara hitta runt och se vad det finns för möjligheter här. Tänkt mycket på att kanske söka till polisen. För mig handlar det om att hitta rätt väg. Jag vill träffa folk, bygga upp mitt rykte.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka