Accepterad Emnino | Medlem ansökning (Unc.11)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emnino

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? emnino

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Börje Johansson, 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, hjälpsam, respektfull

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Börje kommer från en stökig familj där pappan inte var närvarande och mamman drack mycket sprit. Han blev misshandlad av sina föräldrar när han var yngre. Nu har han växt upp och vill hjälpa samhället genom att skaffa ett jobb och hjälpa folk i nöd. Han hoppas kunna stoppa kriminella kanske genom ett jobb inom polis kåren. Eller skaffa ett vanligt jobb och skaffa vänner och umgås med kompisar. Ifal

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och realistisk rp. Jag kommer alltid göra mitt bästa för att rpn ska bli så rolig och seriöst som möjligt. Det ska vara roligt för alla inblandade i rpn.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte måste vinna alla scenarion själv. utan att det kan vara ett bra och roligt scenario ändå även om man förlorar

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Kommer inte riktigt ihåg men tror jag lekte runt för några månader sen och blev kickad ur server. Jag har för mig att jag gick in i en affär och började överrösta alla. Jag lärde mig att det är dåligt för rpn och man ska inte förstöra för andra, man ska låta andra prata och jag ska inte skrika.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Respekt Visa alltid respekt mot andra medlemmar. Undvik kränkande eller nedvärderande kommentarer. Racisms och Nazism är strikt förbjudet och ska aldrig användas. VDM, RDM, Cop baiting, Powergaming.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill bara ha en rolig server att spela på med en seriös rp vilket jag har sett och märkt att den här är. Jag kommer göra mitt bästa för att göra en så bra rp som möjligt och jag kommer följa alla regler.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka