Nekad karamabdi | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZoZo AKA stefan

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Karam

Vad heter du på discord? Ice Cube👻#9166

Ange ditt födelsedatum 1 December 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Min aktivitet om veckan:
Måndag: 14:00-23:00

Tisdag: 16:00-23:00

Onsdag: 14:00-23:00

Torsdag: 14:30-23:00

Fredag: 14:30-00:00+

Lördag: 10:00-00:00+

Söndag: 11:15-23:30

Detta är då hur det har varit dom senaste veckorna

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sen 2021 men kom tillbaka nu igen så ni kan få en bild i pm

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 gång tidigare sen jag kom tillbaka och jag tycker det är kul att jag blivit bättre på rpn

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jo en servervakt har inga direkt uppgifter dom rpar tills dom ser något som inte ska vara på servern eller några lallare som förstör då kommer dom använda sig utav /kick eller /svban det innebär att dom kickar personnen så han kan komma in igen och sv ban är att du bannar i 60 minuter och det är det en servervakt kan gör för att hindra den lalliga rpn när dom är servervakter. En servervakt kan inte noclipa eller banna mer än 60 minuter och dom ska inte göra staff arbete utan rpa normalt. och en bra servervakt är en spelare som kan stå upp för korruption och inte ha id i ett scenario. Samt så ska servervakter hjälpa till att få så bra spelmiljö som möjligt. Detta är ett par kommandon en servervakt ska använda

/Svbann (id) (anledning)
/toggleid (man har toggle id över andra pers.)
/who (man ser andra pers roller)
/revive (id) (du ravvar en annan person)
/revive (du ravvar dig själv)
/Kick (id) (anledning)

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag skulle vilja bli servervakt för att jag ser många som lallar och ingen gör något åt det och därför gör jag en ansökan så jag kan få så bra spelmiljö som möjligt med den rpn som är runtomkring mig. Samt så gillar jag att hjälpa till och ta hand om mina saker och jag gillar att allt ska vara perfect inklusive i unive och därför arbetar jag min sakta uppåt så jag kan hjälpa till så mycket som jag kan. Och jag är erfaren eftersom jag har varit servervakt innan på denna server.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ja korruption är när du använder dina roller på fel sätt och inte använder dom för att hjälpa till alltså så utnyttjar du dina roller bara för att förstöra som jag (subjektiv) tycker är väldigt fjantigt och jag är grovt strängt när det gäller sånhär för dom som har kämpat för denna servern och jag kommer absolut inte vara korrupt på servern och använda mina perms på rätt sätt

T.E.X att du går runt och bannar folk utan anledning samt kickar och har id i ett scinario som man inte får för då kommer man rpa på det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka