Accepterad Kaptenen | Medlem ansökning [Dom.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ViggoLito

Icke Medlem
Meddelanden
343
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? Kaptenen#7401

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alexander Bengtsson och är född 97. Som person är han rätt så allvarlig och seriös, han brukar vara på bra humör och ganska glad. På fritiden hänger han med vänner, han gymmar och brukar hänga på piren ibland. När Alexander var liten så drack hans papp mycket medans hans mamma var ganska fattig vilket resulterade i att dom blev fattiga och de levde inte det bästa livet. Efter ett tag började det gå sämre och sämre för Alexander i skolan och han hade inte många vänner i skolan, utan istället blev han mobbad för att han var fattig. Efter några år så var han trött på det och började lockas mot det kriminella. Han började bli springis till gäng för att tjäna pengar till sin familj och det funkade. Men tillslut blev Alexander tagen av polisen och han blev satt i ungdoms fängelse, efter några år så fick han komma ut men då fick han allt sämre relation till sin familj och fick leva själv. Det var inte lätt men det slutade med att det gick. När han var 19 år så letade han jobb men det var svårt eftersom han hade suttit i fängelse. Men tillslut hittade han ett jobb där han hade fakeat sitt cv. Men tillslut kom dom på han och han fick sparken, det var då han lockades till det kriminella igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarion för alla och jag strävar och kommer alltid att ha en annorlunda karaktär än alla andra. Jag är en tidigare erfaren rpare och jag har spelat fivem i ett år nu.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska alltid göra så att alla har en chans att vinna i ett scenario, slagsmål osv.

Hur hittade du Unive? Via Twitch streamers

Tillbaka