Nekad Kaptenen | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kaptenen

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Khalid

Vad är ditt discord namn? Kaptenen

Vad är ditt födelsedatum? 11 December 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Khaled jama 19år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll,aggressiv,övertänkande

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Khaled Jama växte upp i en liten ort i Stockholm. Föräldrarna, som invandrat till Sverige, uppfostrade honom med kärlek och starka värderingar trots att ekonomin var svag. Han var en glad, hjälpsam kille som drömde om ett vanligt liv. Men som tonåring hörde han sina föräldrar gräla om pengar – hyran var sen och räkningarna hopade sig. För första gången såg han sin pappa uppgiven, och något vändes inom honom. Han bestämde sig för att hjälpa till, till varje pris. I ett område där kriminalitet låg nära till hands började han med småjobb – leveranser, ärenden. Snart var han inne på riktigt. Han blev snabbt respekterad, men innerst inne gjorde han det inte för status – utan för familjen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kunna hjälpa så att andra kan va med i scenarion

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du gör saker som hjälper den andra att lyckas i det handlar inte om att förlora utan om att skapa ett bättre och mer spännande rp scenario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag lärde mig att läsa reglerna en extra gång innan jag börjar

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Först den bästa fear rp och rdm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, men jag hoppas att kunna bli medlem eftersom jag har ansökt ett par gånger, ha en trevligdag

Nekad.
Anledning: Din text är AI skriven.

Du får ansöka igen om 24 timmar, lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka