Antagen Kapten | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kapten

Medlem
Meddelanden
168
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Ditt discordnamn: Kapten5

Ange ditt födelsedatum 6 Oktober 2005

Varför ska just du bli staff? För jag har erfarenhet som både staff å spelare jag jag förstår min uppgift och jag har alltid förståelse för spelaren t:ex om jag sitter i sup med någon som har fear rpat så kommer inte ja sitta å säga Du FåR eN bAn På 4 DaGaR utan jag kommer försöka sätta mig in k scenariot spelaren satt i å försöka förstå hur det kan ha blivit som det blev

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Alldeles för mycket skjutningar och för lite rp folk skjuter hej vilt överallt mitt i stan utanför polisstationer osv det är ett jävla trams å inte vad unive eller rp överlag står för å det vill jag se en bättring på och jag vill bidra till att fixa problemet

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi måste bli striktare kunna säga till å inte särbehandla någon bara för den är ”känd” inom unive, skjuter man utanför en polisstation så bryr mig sid inte om rp å har inget på unive att göra

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Väldigt viktigt att agera professionellt så folk vet att vi tar vårat arbete seriöst å vi är inga lallare

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Rpn kommer jag nog pausa ett tag för det är inte kul att rpa då det skjuts konstant å mitt privata liv är ganska tidskrävande men jag kommer försöka klämma in några timmar om dagen minst på straffarbete

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Japp helper x2 MA x2 forum mod

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Om du fick jobba i ett annat område också, vilket skulle det vara? Kriminell

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka