- Meddelanden
- 13
- Reaction score
- 1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas
Vad heter du IRL? Fabian Jelving
Vad heter du på discord? Kanelbullen#4827
Hur gammal är du? 15 år
Hur många timmar har du på Fivem? 150 timmar
Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag tycker jag är redo för att hantera ansvaret som chef är på Securitas och att jag ta en ny utmaning.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som ordningsvakt i 2,5 veckor nu.
Berskiv din karaktär? Kalle Kvist är en väldigt omtänksam person och har inga fördomar om dem att möter. Kalle uppskattar inte när folk pratar skit eller säger att vi på Securitas är horor. Därför vill han ändra bilden av företaget och se till att vi får respekt så att vi kan enklare utföra vårat jobb.
Hur ofta kommer du vara inne? 5 timmar om dagen 6 dygn i veckan
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Fabian Jelving
Vad heter du på discord? Kanelbullen#4827
Hur gammal är du? 15 år
Hur många timmar har du på Fivem? 150 timmar
Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag tycker jag är redo för att hantera ansvaret som chef är på Securitas och att jag ta en ny utmaning.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som ordningsvakt i 2,5 veckor nu.
Berskiv din karaktär? Kalle Kvist är en väldigt omtänksam person och har inga fördomar om dem att möter. Kalle uppskattar inte när folk pratar skit eller säger att vi på Securitas är horor. Därför vill han ändra bilden av företaget och se till att vi får respekt så att vi kan enklare utföra vårat jobb.
Hur ofta kommer du vara inne? 5 timmar om dagen 6 dygn i veckan
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja