Antagen 1molle | Chef-jobb ansökan [Securitas] [T] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1molle

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,384
Reaction score
77
Vilken chefs-position ansöker du till? Securitas

Vad heter du i verkligheten? Melker

Vad är ditt användarnamn på discord? 1.molle

Ange ditt födelsedatum: 1 Juli 2010

När fick du medlemskap på Unive? Mitt första medlemskap: (Hittar inte exakta men runt 2022-10-05 för då fick jag intervju)

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit bitr.chef på både Securitas och SC styling, samt Mekonomen. Så jag har mycket erfarenhet när det kommer till chef jobb. Men har aldrig varit chef innan, bara att jag har velat flertals gånger. Eftersom jag har varit bitr på securitas tidigare vet jag uppgifterna som krävs för att vara en bra chef, och eftersom våran chef inte var online så mycket så blev det mycket jobb för mig.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att få upp aktiviteten och hjälpa polisen. Först och främst, skaffa fler som arbetar där, dom väktare, ordningsvakt osv. Och vi strävar såklart alltid efter att hjälpa polisen i jobbet. Men en till plan kan vara att ha aktivitetskoll varje vecka för att få varje person att bli aktiv och att vi bara har aktiva anställda.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer endast rpa på denna karaktär som chef. Men mina föräldrar är skilda så en vecka är jag borta men då är jag mest aktiv i discorden. Men när jag är hemma med datorn så spelar jag mest av min tid. Försöker 2-8 timmar per dag.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Jag meddelar redan nu att det är ett krav att vara verifierad som chef & biträdande chef. Det ser ut som att du inte är det, vilket gör att du kommer behöva utföra det IFALL du blir tilldelad en chefsposition på servern.

Grattis!

Du har valts ut som chef till Securitas.

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka