Nekad kanelbulle | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kanelbulle

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/poppenatorn/

Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Vad är ditt discord namn? poppenatorn bra elle#4247

Vad är ditt födelsedatum? 21 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer handla om att han vill börja med gå i sin pappas spår då hans pappa dog i en krasch det pappa jobbade med var ett MC gäng sonen alltså min karaktär har alltid haft samma intresse som sin pappa han har fått följa med hans pappa på åkturer när han hade fått körkort till lätt MC ibland åkte dom till MC klubben och kollade lite på alla motorcyklar och andra saker som fanns där min karaktär har då som liten hjälpt hans pappa med motorcykeln sen dess har han bara fastnat för det och längtat till att va så pass gammal så han kan vara med i det själv och ha en tung MC att kunna åka med min karaktär är född 2000-09-21 min karaktär har blandade känslor han är som vädret ser ut är vädret gråt och tråkigt kommer han ha en ganska kort stubin är det finns väder kommer han vara ganska glad om inte frukosten smakar dåligt men overall kommer han kunna ta ganska mycket innan han blir arg bara man inte snackar om hans föräldrar då kommer stubinen vara helt borta

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag gör bra rp på serven kommer vara inne ofta kommer försöka göra så alla har roligt kommer jag vill vara med och se hur serven kommer växa mer och mer kommer försöka skaffa nya vänner med MC gänget jag ska vara med

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har kört på den i några dagar nu tycker den verkar vara skön och en av dom bästa rp servarna just nu

Hur hittade du Unive? jag har alltid gillar five m och like många videos på tiktok sen kom cosmo_bt upp då såg jag denna serven och den såg nice ut så jag vill testa den och jag fastnade på serven

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att hålla en hög rp nivå och samtidigt ha kul och göra så alla andra har kul jag vill försöka bli så bra som möjligt på rp

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt största mål kommer vara att ha så hög rp som möjligt och ha fetta motorcyklar och va med kanske starta ett mc gäng om jag lyckas att bli bra på det jag vill också skaffa ny vänner

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det ät jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka