Accepterad Wilexx | Medlem ansökning [nilsop]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Wilexx

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilde

Vad är ditt discord namn? wilexx

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jonas Hellström, 41 ÅR

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, tuff, modig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Jonas Hellström har haft en normal uppväxt. Under uppväxten hade han ett stort intresse av motorcyklar då hans farsa hade ett par motorcyklar. Han hjälpte alltid sin farsa med att meka och putsa till motorcyklarna vilket gjorde han intresserad. Men en dag såg Jonas sin farsa med en mc klubb väst och kände att han ville vara som sin farsa. Så hans dröm är att starta en mc klubb på grund av sin farsa. Jonas mors var inte med i uppväxten vilket gjorde så att Jonas spenderade mycket tid med sin fader. Framtidsplaner: Han vill följa sin dröm och starta en mc klubb. Men då står mycket i spel och han måste vara redo för både framgångar och motgångar. Jonas har just nu inget motorcykel men har stort intresse att köpa en.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP och försöka få bevis när några gör fel så att ifall det finns några lallare eller folk som är dåliga på rp så ska jag visa bevisen för en staff så att rpn blir så bra som möjlig. Jag tror redan att rpn är bra men vet inte då jag inte är medlem än.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver vinna scenarion. Skulle ett specifikt gäng personer skulle RPn inte bli speciellt rolig för motparten. Därför ska man inte göra allt för att vinna och även ibland låta motparten vinna. Annars blir det tråkigt och servern riskerar att förlorade medlemmar ifall de skulle känna att de aldrig har kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? På en server där RPn inte alltid var för bra så gjorde jag en sak som var omöjlig. På grund av det fick jag en varning och har lärt mig att man alltid ska tänka även ifall man ser andra göra det. Men har också märkt att även om motpartens Rp är dålig ska jag alltid göra mitt bästa.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM , NLR, Powergaming.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? När jag lärde mig tala kunde jag inte säga R och kan fortfarande inte det men tror inte det förstör rpn och ska även använda voicechanger då jag tror min röst är för ljus för att passa till karaktären

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka