Nekad bjornegaming | Medlem ansökning [gorm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bjornegaming

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Björne

Vad är ditt discord namn? Bjornrgamimg anvisningsnamn sinfulgaming

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: min karaktär heter theodor currysås han är 23 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Cool hård tuff

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Currysås hade en ganska tuff bakgrund eftersom hans pappa var alkoholist och morsan gick bort vid tidig ålder. Han hade det tufft i skolan med betygen. Men han var en riktig hårding och mobbade alla och slog alla som kom i vägen. Och nu är han här och ska starta sin egna mc klubb. Han kommer att dominera i den svenska mc kulturen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en rolig och social rp nivå Jag kommer inte att spela för makt och pengar som vissa andra gör. Jag kommer att försöka skaffa så många vänner som möjligt och skaffa ett socialt liv.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för båda parterna är att man ska ha kul även ifall man förlorar ett scenario. Man ska kunna vinna och förlora. Tex ifall du förlorar ett scenario så ska du ej dyka in i support och leta fel i scenariot. Du ska ba brösta förlusten.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nope har ej blivit bannad tidigare. Faktist min första gång jag spelar på unive.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? a. Jag kan ge exempel på suntförnuft det är den viktigaste regeln. Den innebär att man ska tänka logiskt och realistiskt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Senast ändrad:
hej @bjornegaming
Vänligen ändra din karaktärs efternamn till ett realistiskt. Detta gör du lättast genom att hoppa support.

Du har 24 timmar på dig innan din ansökan automatisk nekas.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka