Antagen KalleAnka0193 | Chef-jobb ansökan [vanilla] [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KalleAnka0193

Icke Medlem
Meddelanden
658
Reaction score
15
Vilken chefs-position ansöker du till? Vanilla Unicorn

Vad heter du i verkligheten? Daniel

Vad är ditt användarnamn på discord? KalleAnka0193

Ange ditt födelsedatum: 25 Juli 2008

När fick du medlemskap på Unive? 23 november, 2025.

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare varit både chef och bitr. chef på Falck och fick mycket uppskattning av de anställda och utomstående. Jag är van att ta ansvar, fatta beslut och samtidigt vara lyhörd för personalens behov. Det jag fick med mig från tiden på Falck är att personalgruppen bör vara sammanhållen och passa ihop annars går inte företaget framåt, har man personal som kan arbeta ihop och ha kul på sin arbetsplats så går alltid företaget framåt.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina planer är att göra Vanilla Unicorn till den självklara platsen att hänga på kvällstid. Just nu samlas folk ofta på ställen som SC Styling, Mekonomen eller sjukhuset, och det är egentligen helt ologiskt. Jag vill att Unicorn ska vara platsen dit man går när man vill träffa folk, skapa fint rollspel och bara ha något att göra. Jag vill också få igång samarbeten med andra företag på Unive, till exempel bilhandlare och verkstäder, genom gemensamma event. Det ger mer liv i servern och kan öka den sociala RP:n samtidigt som folk har något att göra. För att dra mer folk och få bättre tryck i verksamheten vill jag köra temakvällar med olika musikstilar och klädkoder. Det gör att kvällarna känns olika, inte som samma sak varje gång, och ger folk en anledning att komma tillbaka.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag är Jr MOD och därmed kommer den tid jag har för att RP:a vara på Vanilla Unicorn. Jag är aktiv nästan varje dag om inte jag jobbar eller har plugg.

Har du läst våra grundregler? Ja

+++++ rep en riktig duktig chef en rolig vän med full av glädje och kärlek till andra spelare

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Grattis!

Du har valts ut som chef till Vanilla Unicorn.

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka