- Meddelanden
- 12
- Reaction score
- 0
Vilken chefs-position ansöker du till? Vanilla Unicorn
Vad heter du i verkligheten? Dennis
Vad är ditt användarnamn på discord? officialwust
Ange ditt födelsedatum: 9 Juli 2009
När fick du medlemskap på Unive? Kanske runt 2-3 veckor sedan.
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit chef och bitr.chef innan på en annan server och då var jag chef över en strippclub vid namn Bahamas Mamas.
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mitt mål för detta företaget är att få det mer aktivt skapa events och mycket mer ha öppet minns 2 gånger om veckan och ha mogen personal som jobbar på företaget.
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag är aktiv runt 8 timmar per dag och kommer fortsätta vara det. Jag tycker själv att jag har timmarna för att vara chef
Har du läst våra grundregler? Ja
Vad heter du i verkligheten? Dennis
Vad är ditt användarnamn på discord? officialwust
Ange ditt födelsedatum: 9 Juli 2009
När fick du medlemskap på Unive? Kanske runt 2-3 veckor sedan.
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit chef och bitr.chef innan på en annan server och då var jag chef över en strippclub vid namn Bahamas Mamas.
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mitt mål för detta företaget är att få det mer aktivt skapa events och mycket mer ha öppet minns 2 gånger om veckan och ha mogen personal som jobbar på företaget.
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag är aktiv runt 8 timmar per dag och kommer fortsätta vara det. Jag tycker själv att jag har timmarna för att vara chef
Har du läst våra grundregler? Ja