Accepterad Kalleanka#9999 | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalleanka#9999

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Timtheo12/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c0b4815

Vad är din discord tagg? Kalleanka#9999

Vem var det som bannade dig? Sp0ky_

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag snackade om kriminella saker på en almän plats men tänkte verkligen inte på det. Men valet vart ej felaktigt fast vill bara ha en till chans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. asså jag stack iväg så visste it ens att jag var bannad. Fast jag hade åkt runt och försökt köpe ett vapen såkallat nightmear och så sa han att han vart ledning så frågade jag om han jkunde köpa ut en till mig. Så visste han inte om jag var med surenos så jag skrev i våran chat en . så han kunde se att jag it ljug.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var jag som gjorde fel, tänkte verkligen inte på att jag it fick snacka om krim saker på almäna platser. Fast vet att jag gjorde fel fast vill ba har en till chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, har blivit bannad tidigare fast de liksom inget jag kommer riktigt ihåg vad. fast aldrig blivit bannad för något sådan hära sådant.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat be han köra efter mig sen ksk åkt till typ en gränd och snackat med han där och sedan komma fram till något.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte snacka om kriminella saker på sjukan och på andra platser.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka