Nekad Kalleanka#9999 | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalleanka#9999

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Ditt discord namn: Kalleanka#9999

Ditt Hex-ID: steam:11000014c0b4815

Vad för typ av beslut gäller det? Indraget krim

Vem/vilka tog beslutet? alvvin

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag vet faktisk inte varför det togs då jag inte ser att jag gjorde något fel då jag hoppade ut ur bagatet när ingen riktade och sen så hoppade jag ut och sen blev jag tydligen bannad för fearrp när det bara va 3pers som var vid bilen. Och de visste att jag låg i bagen och för att en pers med ped hoppade in i bilen och tog id och då såg de att jag låg i bagen, Då gick de fram och sa kolla bagen lite sus?

Hur är beslutet felaktigt? För att de tog id i senario, använder ej mask, Ingen riktade, Om du kollar klippet så kan man se att ingen riktade på mig men vet ej varför staffen var så mycket på deras sida då jag har flera klipps där de gjorde fel och han sa bara kan ej gö något åt de, och när jag blev nerskjuten håll jag upp händerna direkt och gjorde inget fel visst om jag hade ställt mig upp och börjat skjuta då hade jag fattat fast nu gjorde jag inget fel. Och visst jag ahde förståt om det kanske hade kanske vart 1-2 krim varning fast inte indraget lovar hade de varit någon annan staff hade de sett att jag ej gjorde något fel.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/jAyzI4yFbYw2zn-NS?invite=cr-MSxRNlgsODk5OTg4Njks

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka