Inaktuell kalle1 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kalle1

Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
58
Vad är ditt namn i verkligheten? Harry

Ditt discordnamn: kalle1

Ange ditt födelsedatum 10 April 2009

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag har goda kunskaper inom RP generellt. Men också för att jag har en god inblick på hela communityt men också spelarna. Jag har en god social kompetens och jag har lätt att sammarbeta med andra. Jag har lätt för att ta beslut och jag vet hur jag ska hanter stressiga situationer. Jag är trevlig och väldigt förstående. Jag tror att om jag blir staff så kan jag hjälpa till och delta och fortsätta utvecklingen på servern. Jag kommer vara riktig Aktiv, med effektivt arbetet. Jag har erfarenhet inom att vara staff och jag har spelat på Unive länge så kan ALLA regler och vet hur man ska åtgärda dom och jag ser när man inte följer dom.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? KRIMINELLA rpn den tycker jag verkligen inte funkar som jag väldigt gärna skulle vilja förbättra här på servern ifall jag blir godkänd här på forumet. Det finns lite problem och brister hos vissa och deras rp nivå de finns folk som lallar och inte har hög rp nivå och har lite brister med rpn som måste fixas. Det kan också inträffa många olika typer av regelbrott som tex olika shoot on sights men också att det är allmänt kaos på servern. Det är för mycket skottlossningar och det finns ingen realism i att alla gäng på servern minst skjuter 10 gånger per dag.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag ska specca och ifall jag ser nån som inte har så hög rp nivå kan man säga höj rp nivån till dem men ifall de inte gör de så kan man snacka med övriga staff teamet och fråga hur man ska lösa detta problem eller dessa brister.
Vi ska sitta i samtal tillsammans och specca scenarion med varandra. Hålla koll på gängkrig, och granska och analysera hur dom rpar och vilken nivå på rp som följs. Vi ska sammarbeta och ta anmälningar och prata och utveckla våra spelare.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Du agerar professionellt i din roll genom att ha en god och trevlig ton och vara seriös, låta spelare prata till punkt och ha respekt. Du är en förebild för spelarna, och varje gång du drar in en person i support så måste du agera professionellt. Ifall du lallar med tex din irl polare i support och så drar du in en person och ni lallar och liknande så är du ingen förebild och du visar inte ett gott intryck för servern. Ifall du tex skulle lalla eller säga något nedvärderande så hade du själv som staff förändrat hela den personens syn på unive, kanske till och med gör så att den slutar på unive. Du är en förebild för spelare eftersom du har positionen som staff, så du ska ALLTID agera fint.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer alltid prioritera staff arbetet före rp, och jag kommer arbeta effektivt under tiden jag är hemma. Under vissa omständigheter så måste man prioritera sitt privata liv och det tror jag ni respekterar.

Hur länge har du spelat på Unive? började långt tillbaka men nu som aktiv några månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja var staff nyss

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej öppen för allt :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka